نماد سایت مدرسه بیت

آموزش نرم افزار Acquia Dev Desktop و راه اندازی دروپال در محیط ویندوز

نرم افزار راه اندازی دروپال در محیط لوکال

نرم افزار راه اندازی دروپال در محیط ویندوز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

برای نصب دروپال در ویندوز چه باید کرد؟

نرم افزار Acquia Dev Desktop آکوا دسکتاپ برای نصب دروپال

در این مطلب معرفی و تنظیمات و راه اندازی نرم افزار Acquia Dev Desktop را برای دوستداران دروپال ارائه کرده ایم. نرم افزار Acquia Dev Desktop یک محصول فوق العاده مناسب برای نصب دروپال در سیستم های تحت ویندوز می باشد.

آموزش تصویری نصب دروپال را در ادامه مشاهده کنید

می دانیم که برای راه اندازی یک سایت داینامیک به زبان پی اچ پی حتما وجود یک هاست لینوکسی آپاچی و سرویس بانک اطلاعاتی مای اس کیو ال واجب می باشد. ما برای داشتن این سرویس های مورد نیاز در محیط ویندوز می توانیم از نرم افزار های XAMPP یا WAMP SERVER یا نرم افزارهای مشابه هم استفاده کنیم. ولی Acquia Dev Desktop با این نرم افزارها در این است که تخصصی ویژه دروپال تولید شده و علاوه بر پشتیبانی از نصب دروپال در محیط ویندوز، خدمات فوق العادی دیگری نیز ارائه می دهد که بعنوان مثال می توان از ذخیره سازی ابری و هماهنگ سازی داده ها با اکانت شما در وب سایت نرم افزار اشاره کرد.

شما می توانید با مشاهده ویدیوی زیر، با این نرم افزار آشنا شده و در ادامه نصب و فارسی سازی و RTL کردن (راست چین) دروپال را فرا گیرید. در صورت نیاز به فراگیری سایر امکانات Acquia Dev Desktop ویدیوهای آتی ما را دنبال نمایید.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/drp-dev-offline.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل