نماد سایت مدرسه بیت

خدمات ویژه مشترکین بیت -خدمات ویژه کارآموزان بیت

سرویس های هاستینگ و دامنه با پشتیبانی

هاست و دامین رایگان، با پشتیبانی آنلاین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

خدمات ویژه مشترکین بیت

ما 4 سرویس مهم داریم!

جهت ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید

 ما به تمام مشترکین گرامی چهار سرویس مهم هدیه میدهیم!

هدف ما از این اقدام دلگرمی بیشتر کارآموزان گرامی به یادگیری طراحی وب سایت و همچنین خدمات بهتر به مشترکین مجموعه آموزشی ست. ما کنار شما هستیم تا شما تمام مشکلات کار طراحی وب را با حضور ما تجربه کنید و نگران هیچ چیز نباشید!

پشتیبان آموزشی: پشتیبان آموزشی ما همیشه آنلاین است! شما می توانید در هر لحظه از تمرینات طراحی وب سایت خود، از طریق آیکن شناور سمت چپ همین صفحه که در تمام صفحات سایت موجود است با پشتیبان ما تماس برقرار کنید و راهنمایی لازم را فرا گیرید.

جلسات هفتگی: مدرسه بیت هر هفته در روزهای چهارشنبه، بین ساعات 22:00 الی 24:00 وبینار آموزشی برای علاقمندان به طراحی وب برگزار می نماید. شرکت در این سمینارهای تحت وب رایگان می باشد. لطفا در صورت تمایل به شرکت در این جلسات آموزشی اینترنتی، از طریق فرم تماس با ما درخواست خود را اعلام نمایید تا اکانت کاربری برای شما ارسال گردد.

هاستینگ رایگان: به منظور سهولت کاربران برای پیاده سازی سایت های آموزشی خود، و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر، گروه انفورماتیک بیت اقدام به ارائه هاست رایگان به تمام مشتریان پکیج آموزشی خود نموده است. شما هر کدام از محصولات ما را تهیه نمایید می توانید دو گیگابایت فضای میزبانی رایگان از ما دریافت کنید. لازم به ذکر است هاستینگ هدیه ما سی پنل و از نوع ابری بوده و جزو سرویسهای میزبانی وب رایگان که با کیفیت نازل ارائه می گردد نمی باشد.

دامنه رایگان: در تمامی پکیجهای آموزشی مدرسه بیت، یک عدد دامنه رایگان نیز بعنوان هدیه ارائه می گردد. دامین رایگان از نوع آی آر بوده و به نام مشترکین عزیز و با مالکیت شخص مشتری تهیه می گردد.

” با امید به اینکه با این سرویسها رضایت خاطر شما مشتریان گرامی را فراهم نموده باشیم”

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل