نماد سایت مدرسه بیت

فورکیا! یک فروشگاه ساز خوب

فورکیا! یک فروشگاه ساز خوب

فروشگاه ساز رایگان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
 

بله! تعجب نکنید! این سری تصمیم گرفتیم که یک وب سایت ایرانی و یک پلت فرم ایرانی رو معرفی کنیم! برخلاف همیشه   😉 

برای اون دسته از عزیزانی که قصد دارند یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند ولی به هر علتی نمیخوان یک فروشگاه مستقل روی یک هاستینگ جداگانه راه اندازی کنند، استفاده از پلت فرمهای فروشگاه ساز آنلاین که بعضا هم رایگان سرویس میدن انتخاب خوبیه.

علت هایی مثل عدم تمایل ارائه شماره حساب به کاربران، عدم تمایل به هزینه کردن برای هاست، عدم دانش مدیریت یک وب سایت مستقل، نیاز به فروش فایل و یا فروش واسطه ای (همکاری در فروش)، عدم امکان دریافت درگاه پرداخت یا هر مساله ی دیگه ای می تونه علت استفاده از این پلت فرمهای آنلاین باشه.

حالا چرا فورکیا؟

شاید فورکیا بهترین پلت فرم آنلاین نباشه (از لحاظ امکانات، البته شاید هم باشه!) ولی امکاناتی که در ادامه مطرح می کنیم ما رو ترغیب به این کرد که این فروشگاه ساز آنلاین رو معرفی کنیم.

  1. سادگی در ثبت نام کاربر: باور کنید نکته ی خیلی مهمیه! خیلی مهم. این که کاربران، بخصوص کاربران عادی تر و نه حرفه ای ها، حوصله کنند و مراحل ثبت نام تو سایت رو کامل طی کنند از مهمترین پارامترهاست که باید رعایت بشه.
  2. سرعت بسیار بالای ویرایشگر آنلاین: این امکان تو فورکیا بسیار خوب انجام شده و حداقل می تونیم بگیم تا زمان تولید این مطلب این مساله کاملا حرفه ای رعایت شده و امیدواریم همیشه همینطور خوب سرویس دهی کنند.
  3. سادگی سیستم مدیریت محتوا: رابط کاربری (یا همون اینترفیس همیشگیِ خودمون) تو فورکیا خیلی خوب و کاربرپسنده که البته سرعت خوبِ اون هم که در بخش قبلی توضیح دادیم هم این ویژگی خوب رو تکمیل تر کرده.
  4. امکان اتصال به دامینِ مستقل
  5. پهنای باند نامحدود (به ادعای سرویس دهنده فورکیا)
  6. سیستم همکاری در فروش + عضوگیری و مجموعه و زیرمجموعه سازی و …
  7. تسویه حساب های آنی (به ادعای سرویس دهنده فورکیا)
  8. امکان فروش مستقل فایل (دانلود پس از خرید)
  9. امکان کامنت گیری از کاربران و همینطور نظارت بر پاسخدهیِ مشترکین به کاربرانشون (که به نظم فروشگاه ها و اعتبارشون کمک می کنه. حتی فورکیا بابتِ جواب ندادنِ کامنت های کاربران بعد از 48 ساعت جریمه هم گذاشته که این خیلی خوبه
  10. آمارگیر تقریبا دقیق
  11. امکان اتصال به سرویس های سئو:  که پنل درج متا تگ ها بطور پیش فرض فراهم شده و کاربران آماتور هم براحتی می تونین بینگ وب مستر یا گوگل وب مستر یا الکسا و … رو براحتی راه اندازی کنند.
  12. بهینه شده برای سئو: فورکیا رو تست کردیم و دیدیم از لحاظ سئوفرندلی بودن کاملا بهینه شده ست و امیدواریم این کیفیت رو همیشه حفظ کنه. همینطور بخش کلمات کلیدی و توضیحات و برچسب ها کاملا ساده و کاربرپسندانه در امکانات اضافی مطالبش رو داره که خیلی به کاربرای مبتدی کمک می کنه.
  13. امکان اتصال به تلگرام

همینطور خوبه بدونین که فورکیا روی سرورهای قدرتمند هتزنر آلمان میزبانی میشه و سرعت دسترسی و به نظر آپ تایم عالی داره. (البته در هنگام نوشتن این پست اینطور بوده که امیدواریم همیشه همینطور باشه)

ضمنا این نکته رو نیز لازم به ذکر می دونیم که تاکید کنیم تمام تعریف های بالا رو جدی بگیرید  🙂  چون فورکیا هیچ همکاریِ خاصی با گروه انفورماتیک بیت نداشته و نداره و این تعاریف تبلیغاتی نیست، بلکه تصمیم بر اینه که سرویس دهنده های خوب ایرونی رو هم از این به بعد معرفی کنیم.

لطفا شما هم اگر تجربیاتی از این پلت فرم و همینطور سایر پلت فرمها داشتید تو بخش کامنت های همین پست که در شبکه های اجتماعی مون هم منتشر میشه واسمون بنویسید و ما رو هم از دانش خودتون بی نصیب نزارید.

برای ورود به فورکیا روی این لینک کلیک کنید

   
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل