نماد سایت مدرسه بیت

سوالات متداول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدیدکننده عزیز؛ با تشکر از اینکه با حسن دقت و توجه خود، وب سایت مدرسه بیت را برای بازدید انتخاب کرده اید، به اطلاع شما میرسانیم، سوالات همیشگی اکثر کاربران و مشترکین گرامی، به منظور اطلاع رسانی کامل تر و شفاف تر به شما، در این بخش ارائه شده است. لطفا در صورتی که نیاز به تهیه محصول را دارید، مطالب زیر را مرور کنید.

 

آیا خرید مجموعه فقط اینترنتی است؟

خیر. شما می توانید در صورتی که ساکن تهران یا مشهد باشید، با هماهنگیِ قبلی، خرید خود را حضوری یا بصورت تحویل در محل انجام دهید. 🤔

آیا قیمت مجموعه مقطوع می باشد؟

خیر! 😊

با اینکه سعی شده قیمت مجموعه پایین تر از ارزش واقعی آن تعیین شود تا تمامی دوستان و علاقه مندان با هر سطح توانایی مالی امکان خرید را داشته باشند، با این وجود، شما می توانید در صورتی که نیاز به تخفیف بیشتر دارید درخواست خود را مطرح نموده تا در صورتِ امکان، برای شما، تخفیف ویژه ای لحاظ شود.

آیا پشتیبانی فقط آنلاین می باشد؟

تقریبا بله!

پشتیبانیِ مدرسه بیت از لحاظ فنی، فقط بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد. علاوه بر مسائل فنی، به دلیل عدم ثبت درخواستِ پشتیبانیِ شما در سی آر ام مجموعه، در مواردی که درخواست تلفنی، پیامکی یا ... ارائه می گردد و نتیجتا احتمال فراموشی یا اختلال در ارائه سرویس پشتیبانی به مشترکینِ عزیز، خدمات پشتیبانی را فقط با ارسال تیکتِ آنلاین قابل ارائه کرده ایم تا بتونیم به همه درخواستهای پشتیبانی در سریعترینزمان ممکن پاسخ بدیم. مسلما اگر نیاز به ارتباط ریموت یا ارتباط تلفنی یا ... در موارد خاص باشد، پس از ارائه درخواست آنلاین از طریق تیکت، با هماهنگی قبلی، این موارد انجام خواهد شد. 😎

در همین بخش از شما خواهشمندیم از ارائه درخواستِ پشتیبانی بصورت تلفنی، پیامک، پیام رسانی در نرم افزارهای نظیر تلگرام و ... پرهیز کنید تا شرمنده شما مشترک گرامی نباشیم.

آیا ویدیوهای آموزشی کپی برداری یا دانلود شده است؟

خیر! به هیچ وجه! 😠

تمام ویدیوهای آموزشیِ مجموعه آموزش طراحی وب سایت، که تحت نام مدرسه بیت به فروش می رسد، تولید شده گروه انفورماتیک بیت می باشد. از شما تقاضا داریم در صورت مشاهده ویدیوهای کپی برداری شده و احیانا ارائه شده به نام مدرسه بیت، مراتب را به اطلاع مدیریت سایت برسانید تا پیگیری قانونی شود.

آیا امکان برگشت وجه وجود دارد؟

بستگی به شرایطِ علت درخواست شما دارد.

دوستان گرامی سعی را بر این داشته باشند که نمونه های آنلاین ویدیوها و همینطور دموی مجموعه را حتما مشاهده کنند تا با دیدِ باز خرید خود را انجام دهند. از طرفی با توجه به درخواست بسیار معدودِ برگشت خرید در این چند سال فعالیتِ ما، که اکثرا بر اثر خریدِ اشتباه مجموعه بوده، ما درخواست های مشترکین را محترم شمرده و به هیچ عنوان تمایلی به فروش تحمیل شده ی مجموعه آموزشی خود نداریم. در صورتی که نیاز به برگشتِ مجموعه داشتید، درخواست خود را حتما با واحد پشتیبانی مدرسه بیت مطرح نمایید. سعی شده تا در صورتِ امکان، جلب رضایت تمامی مشترکین با موافقت با درخواست عزیزان انجام شود ولی بهرحال، رد یا تاییدِ درخواست برگشت خرید به صلاحدیدِ گروه انفورماتیک بیت بوده و فروشنده در انجامِ این روال مختار است. 😐

آیا هاستِ هدیه از سرویس های هاست رایگان یا وارز می باشد؟

به هیچ وجه!

تمامی سرویس های میزبانیِ ارائه شده به عنوان هدیه مجموعه های آموزشیِ مدرسه بیت، از سرویس های ویژه بوده که در پرتال مشترکین گروه انفورماتیک بیت، به نرخِ روز، در حال فروش به مشترکینِ طراحی وب سایت می باشد. در پاسخ به سوال اکثر دوستان مبنی بر مقرون به صرف بودنِ ارائهِ این سرویس بصورت رایگان و بعنوان هدیه به مشترکینِ مجموعه های آموزشی، عرض می کنیم که تولیدِ طراحانِ وب سایتِ بیشتر، و ساختنِ راهی برای پیشرفت علاقه مندان به این مهارت، هدف اصلیِ مدرسه بیت بوده و همین هدف باعث ارائهِ قیمتِ مناسب برای تمامی خدمات و همینطور ارائهِ هدیه های خرید مانند سرویس میزبانی وب یا دامین بوده است. مسلما با رسیدن به این هدف، سودِ معنوی و همینطور مادیِ این فرایند، تضمین شده تر و سالمتر، به مجموعه مدرسه بیت برخواهد گشت. 😉

آیا می توانم بدونِ تهیهِ مجموعه از شما پشتیبانی برای ایرادات طراحی سایت بگیرم؟

حتما و با کمال میل!

همکارانِ واحد پشتیبانی گروه انفورماتیک بیت، همواره خدمات پشتیبانی را تا حد امکان به تمام دوستان و همکاران و علاقه مندان به طراحی وب ارائه کرده است. شما هم در صورتِ نیاز به این خدمات، بدون در نظرگرفتن اینکه آیا مشتری ما بوده اید یا خیر، درخواست پشتیبانیِ خود را ارائه کنید تا به مانند مشتریانِ رسمیِ مدرسه بیت، به شما نیز خدمات پشتیبانی ارائه گردد. ☺

خروج از نسخه موبایل