نماد سایت مدرسه بیت

پلاگین جستجو ajax برای ووکامرس – جستجوی Ajax فروشگاه ساز ووکامرس

افزونه جستجوگر برای ووکامرس

جستجوی ایجکس در ووکامرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]

پلاگین جستجو ajax برای ووکامرس

افزونه جستجو در محصولات در سایت وردپرس ووکامرس

گاهی برای بهبود بخشیدن به بازدید سایت و کاربردی کردن وب سایت باید یک سری افزونه هایی را نصب کنیم که کاربران سایتمان راحت تر بتوانند از سایت ما استفاده کنند. اضافه کردن این قابلیت ها خیلی مهم است و نشان می دهد که چقدر کاربران برای ما اهمیت دارند که ما برای رفاه آنها این تدابیر را انجام دادیم در نتیجه بازدید بالا فروش بهتری و نتیجه بهتری نیز میگیریم.

برای مشاهده ادامه مطلب آموزش راه اندازی افزونه جستجو در فروشگاه اینترنتی ووکامرس کلیک کنید

به دنبال یک موتور جستجوی داخل وب سایت برای ووکامرس هستید؟

پلاگینی که امروز میخوام به شما معرفی کنم پلاگین ایجکس برای سرچ یا جستجو است. نام این افزونه YITH WooCommerce Ajax Search است.  کار کردن با این پلاگین خیلی ساده است فقط کافیست آن را نصب کنید. کار آن ایجاد یک جعبه کوچک جستجوی فوری است که با توجه به معیارهای محصول انتخابی شما قابل تغییر است. این پلاگین برای جستجوی محصول در وب سایت شما خیلی کاربرد دارد و خیلی کاربر پسند است. فقط کافیه کلمات کلیدی را یک بار برای همیشه وارد کنید تا پلاگین YITH WooCommerce Ajax Search بتواند کار خودش را شروع کند.

افزونه فروشگاهی جستجو برای ووکامرس

تا حالا پیش اومده واستون که نام یک محصول را فراموش کرده باشید؟

خوب حتما پیش اومده که نام یک محصول را فراموش کنید این پلاگین کمک میکند تا با تایپ کردن فقط ابتدای نام لیست تمام محصولات را برای شما بیاورد و فقط کافیست شما با اشاره گر ماوس تون اون رو انتخاب کنید. کار این پلاگین کاملا شبیه  Google Suggest با این تفاوت که روی فروشگاه ساز ووکامرس شما کار میکند.

امکانات YITH WooCommerce Ajax Search:

خوب است بدانید که این پلاگین نسخه تجاری هم دارد که دارای امکانات زیر است:

افزونه جستجو و نتایج فیلتر شده ووکامرس
برای مشاهده دموی این پلاگین میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

http://plugins.yithemes.com/yith-woocommerce-ajax-search

امیدوارم از این پلاگین برای بهتر شدن و حرفه ای تر شدن فروشگاه ووکامرستون استفاده کنید. در پک آموزشی ووکامرس تمام امکانات این فروشگاه ساز توضیح داده شده است. با فیلم آموزشی مدرسه بیت میتوانید یک فروشگاه حرفه ای طراحی کنید.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل