نماد سایت مدرسه بیت

آموزش افزونه صفحه ساز وردپرس – Site Origin Page Builder

آموزش افزونه صفحه ساز وردپرس

آموزش کار با صفحه ساز وردپرس رسپانسیو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]

آموزش افزونه صفحه ساز وردپرس

تولید صفحات سایت واکنش گرا در وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس بطور پیش فرض، صفحات ساده ای خواهید داشت که مسلما با توجه به اهمیت زیبایی یک وب سایت، بهتر است به بهینه سازی ظاهر گرافیکی سایت بپردازید.

برای طراحی صفحات زیبا در یک سایت وردپرس، می توانید از افزونه صفحه ساز استفاده کنید. انواع افزونه های صفحه ساز در سیستم مدیریت محتوای وردپرس موجود است که ما در این پست آموزشی، از افزونه Site Origin Page Builder برای این منظور استفاده کرده ایم. ضمنا برخی از مشکلات طراحی صفحات رسپانسیو (واکنش گرا) در وردپرس، با استفاده از این افزونه مرتفع شده است.

برای مشاهده ادامه مطلب آموزش افزونه صفحه ساز وردپرس تصویری کلیک کنید

How we should use of Site Origin Page Builder Plugin in WordPress?

Learning Work by Page Builders in Persian WordPress

یکی از مزایای افزونه صفحه ساز وردپرس که تا اکنون بالای یک میلیون نصب فعال داشته است، هوشمندی کامل و هماهنگی با سایر افزونه های وردپرس از قبیل بادی پرس، ووکامرس، کلاسی پرس و … و همچنین استفاده از ویجتهای هسته وردپرس است. همینطور برای این افزونه  صفجه ساز انواع پلاگینهای اضافی نیز تولید شده است که شما می توانید با نصب آن، به مرور آنها بپردازید و در صورت نیاز این افزونه را تکمیل تر کنید.

شما را به مشاهده ویدیوی آموزش افزونه صفحه ساز وردپرس Site Origin Page Builder وردپرس دعوت می کنیم.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/Siteorigin - Page Builder.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل