نماد سایت مدرسه بیت

آموزش تصویری افزایش امنیت پنل ادمین (مدیریت) وردپرس

آموزش امنیت در مدیریت محتوای وردپرس

آموزش امن سازی شاخه مدیریت وردپرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

به دنبال آموزش افزایش امنیت وردپرس هستید؟

این مطلب به هدف ارتقای امنیت پنل ادمین وردپرس نوشته شده است

امنیت همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران وب سایت هاست. بخصوص وب سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوایی همچون جوملا، وردپرس، دروپال و … استفاده می کنند. به دلیل موفقیت روز افزون این سیستم های مدیریت محتوا و همچنین پرطرفدار شدن این اسکریپت ها، از طرفی هکرهای زیادی نیز به سمت این وب سایت ها هجوم آورده اند. حال با رعایت موارد امنیتی معمول، می توان تا حد زیادی از حملات مخرب جلوگیری کرد.

برای مشاهده ادامه آموزش افزایش امنیت در وردپرس کلیک کنید

با تمام روشهای افزایش امنیت وب سایت آشنا شوید

How i can increase security level in WordPress?

در این مطلب، سعی داشتیم یکی از مفیدترین افزونه های وردپرس را معرفی کرده و آموزش دهیم. افزونه hide my wp وظیفه تغییر آدرس پیش فرض مدیریت وب سایت های وردپرسی را بر عهده دارد. علاوه بر این قابلیت های فراوان دیگری نیز بهمراه خود آورده که می توانید با دنبال کردن این ویدیوی آموزشی و همچنین ویدیوهای آتی با آنها بیشتر آشنا شوید.

شایان ذکر است ویدیوهای آموزشی مجموعه مدرسه بیت، با کیفیت فول اچ دی ارائه می گردد. ولی آندسته از ویدیوها که بر روی وب سایت برای استفاده عموم قرار داده می شود، بدلیل فراهم شدن امکان استفاده همه کاربران، اعم از کاربرانی که با سرعت های دسترسی پایین به اینترنت متصل شده اند، کیفیت این ویدیوها پایین تر آورده شده است.

شما را به مشاهده فایل آموزشی راه اندازی افزونه hide my wp به هدف امن سازی شاخه مدیریت وردپرس دعوت می نماییم. لطفا ویدیوی پایین را مشاهده نمایید.

ضمنا برای دانلود افزونه hide-my-wp لینک زیر را در مرورگر خود کپی نمایید.

لینک دانلود:

http://clients.bit-team.ir/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=2



مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل