نماد سایت مدرسه بیت

آموزش راه اندازی سامانه پشتیبانی زنده و ارسال تیکت

پیاده سازی پشتیبانی وبلاگ و وب سایت

نحوه راه اندازی سامانه پشتیبانی وب سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 5]

چگونه یک سیستم پشتیبانی زنده مشتریان راه اندازی کنیم؟

سامانه پشتیبانی آنلاین و ارسال تیکت، یکی از نیازهای ضروری برای هر وب سایت و بخصوص سایت های تجاری می باشد. استفاده از این افزونه ها برای وب سایت ها، چه در سایت های زبان فارسی و چه غیر فارسی، بسیار مرسوم شده است که مسلما نشان از اهمیت استفاده آن می باشد.

برخی از اسکریپت های مطرح پشتیبانی

چند نوع از این اسکریپت ها لایوزیلا، زوپیم و … می باشد که اکثرا به عنوان اسکریپت های نوع Help Desk نامیده می شوند. تفاوتی بین این اسکریپت ها معمولا وجود نداشته و اکثرا خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه می دهند. و همینطور اکثرا مشابه به همدیگر نصب و راه اندازی می شوند.

ما در این ویدیو، در دو قسمت، آموزش نصب و راه اندازی سیستم پشتیبانی مشتریان لایوزیلا را به عنوان نمونه بطور کامل ارائه کرده ایم. همچنین در سایر ویدیوهای آتی، سایر سیستم های پشتیبانی زنده و ارسال تیکت را به شما آموزش خواهیم داد. یکی از خاصیت های لایوزیلا نسبت به اکثر سیستم های مشابه، مستقل بودن این اسکریپت از سامانه مدیریت محتوای اصلی سایت است. لایوزیلا به تنهایی به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا درج شده و نهایتا اسکریپت ارتباطی آن در صفحات مدنظر و یا در کل قالب وب سایت درج می گردد.

لازم به ذکر است که لایوزیلا تمام خدمات خود را برای یک مدیر رایگان کرده و این هم یکی از مزیت های این سامانه مدیریت و پشتیبانی مشتریان است.

شما می توانید در صورت تمایل به آشنایی با این سیستم پشتیبانی، و همچنین یادگیری نصب و پیاده سازی آن، ویدیوهای زیر را مشاهده نمایید.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/lz1.mp4

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/lz2.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل