نماد سایت مدرسه بیت

آموزش سئو در وردپرس-بکارگیری بهترین افزونه سئو در وردپرس

بهترین افزونه سئو در وردپرس

بکارگیری افزونه بهینه سازی سایت وردپرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 18 میانگین: 5]

آموزش سئو در وردپرس

بکارگیری بهترین افزونه وردپرس

آموزش سئو در وردپرس | مساله سئو (بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو)، گزینه ای نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت. پلاگینهای زیادی برای بکارگیری سئو در سایتهای وردپرسی ارائه شده اند. در این میان برخی از افزونه های سئو در وردپرس، کارایی خیلی بالاتر و متمایزتری به نسبت سایر پلاگینها دارند.

برای مشاهده کامل مطلب آموزش سئو در وردپرس کلیک کنید

آیا بدنبال قدرتمندترین افزونه سئوی وردپرس هستید؟

ما در این مطلب، افزونه YOAST SEO را بطور کامل و تصویری آموزش داده ایم. افزونه ای که در هنگام درج مطلب و یا برگه، به عنوان یک دستیار سئو در کنار شماست و کنترل ورودی داده را انجام میدهد. با بکارگیری این افزونه همه فن حریف مسلما خطای انسانی در بروز اشتباهات سئو به حداقل خواهد رسید. این افزونه بصورت بیسیک رایگان بوده که البته پارامترهای بسیار زیادی را با خود به همراه می آورد ولی برخلاف اکثر پلاگینهای تجاری وردپرس، نسخه تجاری آن قیمت خیلی بالایی دارد. همچنین وب سایت رسمی این افزونه، به عنوان تیم دستیار سئو، آماده ارائه خدمات سئو به وب سایتها می باشد، و البته با قیمت فوق العاده بالا! بین 699 تا 1999 دلار.

شما را به مشاهده ویدیوی آموزشی افزونه سئو برای وردپرس دعوت می کنیم.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/Yoast-SEO-WP.wmv

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل