نماد سایت مدرسه بیت

آموزش فارسی ارسال ایمیل گروهی – آموزش ایمیل مارکتینگ فارسی

آموزش ایمیل مارکتینگ فارسی

آموزش ارسال ایمیل گروهی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 5]

برای ارسال ایمیل گروهی تبلیغاتی چه باید کرد؟

راهکارهای ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

“ارسال ایمیل گروهی به اینباکس” دغدغه خیلی از دوستانی ست که کار فروش و تبلیغات رو با استفاده از ایمیل مارکتینگ انجام میدهند. در این پست قصد داریم جهت دوستانی که اطلاع ندارند و تمایل دارند از سرویس های حرفه ای ایمیل مارکتینگ استفاده کنند یک سایت مناسب را معرفی نماییم.

برای مشاهده ادامه مطلب آموزش ارسال ایمیل گروهی مطمئن به اینباکس کلیک کنید.

Do you want sending mass emails? Now learn Email Marketing Service by Persian Language!

بهترین سرویس ارسال ایمیل گروهی مطمئن کدام است؟

شما با استفاده از محصولات کمپانی میلرلایت که در ایران هم خوشبختانه نماینده رسمی و فعال دارند، قادر خواهید بود بدون داشتن دانش فنی، و با ویرایشگر بسیار آسان و رابط کاربری خیلی ساده، اقدام به تولید انواع ایمیل های حرفه ای و ارسال گروهی به اینباکس کاربران نمایید.

در ویدیوی آموزشی زیر نحوه کار با این سایت آموزش داده شده است. سرویس رایگان این سایت خیلی از نیازها را برطرف می کند ولی با این وجود در صورت رضایت از خدمات این شرکت، با خرید اکانت های ویژه و دریافت خدمات رسمی، از چنین سرویس های کاربردی و مناسب و حرفه ای حمایت کنید.

آموزش ارسال ایمیل گروهی با سرویس ایمیل مارکتینگ میلرلایت

در روزهای آتی سایر سرویس های دیگر در این زمینه مانند MailChimp و Vertical Response را معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/Mailerlite.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل