نماد سایت مدرسه بیت

آموزش نصب کننده اسکریپت Installatron

نصب سایت با یک کلیک

نصب کننده اتوماتیک سایت سازها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

در برخی از محیط های کاربری انواع هاست ها مانند سی پنل، نرم افزارهای مختلفی با انواع قابلیت ها یافت می شود. یکی از نرم افزارهای کاربردی در این بخش، نرم افزارهای نصب کننده خودکار انواع اسکریپت های معروف دنیا هستند. این نرم افزارها با نام های مختلفی از قبیل Softacluse, Installatron, و … ارائه می شوند که هر کدام امکانات خاص خودشان را دارند. البته در نوع خدماتی که ارائه می دهند مشترک بوده و همه نصب آسان و سریع اسکریپت ها را ارائه می دهند.

بانک اطلاعاتی اسکریپت های قابل ارائه در این نرم افزارها کامل بوده و وجود اسکریپت های معروفی چون جوملا، دروپال، نیوک، وردپرس و … در این بانک اطلاعاتی کاملا طبیعی می باشد. همچنین اسکریپت های نا آشنای زیادی نیز در این مجموعه ها وجود دارند که باعث می شوند این نرم افزارهای واسط، واسطه خوبی برای آشنایی کاربران با این سایت سازها باشند.

در این نصب کننده های اسکریپت معمولا دموی سیستم های مدیریت محتوا بهمراه خلاصه ای از آشنایی با آنها و آموزش های لازم نیز موجود است که منبع کاربردی خوبی برای کاربران آماتور به حساب می آید.

در ادامه، در قالب یک فایل ویدیویی، آموزش کار با نصب کننده اسکریپت Installatron برای کاربران تازه کار ارائه شده است. با امید به اینکه کاربران و طراحان تازه کار با استفاده از این فایل آموزشی، با این نرم افزارهای کاربردی آشنا شوند و واسطه ای برای آشنایی بیشتر طراحان تازه کار وب و علاقه مندان به طراحی وب باشیم این فایل را به حضور کاربران گرامی تقدیم می کنیم.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/Installatron.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل