نماد سایت مدرسه بیت

آموزش نصب جوملا،وردپرس در کامپیوتر ویندوز با wamp server

نرم افزار wampserver برای نصب جوملا در ویندوز

نرم افزار wampserver برای نصب جوملا آفلاین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 5]

آموزش نصب سرور پی اچ پی در ویندوز

how we can install php server in windows?

همانطور که در سایر آموزش های سابق گفته شد برای نصب انواع سیستم مدیریت محتوا در ویندوز، در ابتدا نیاز به نصب نرم افزار شبیه سازی می باشد که بتواند هاست لینوکسی و موارد مورد نیاز از قبیل آپاچی Apache، مای اس کیو ال MySql، پی اچ پی PHP و … را در ویندوز و در محیط آفلاین شبیه سازی کند.

برای مشاهده ادامه آموزش نصب سرور لینوکس در ویندوز کلیک کنید

شیوه راه اندازی سایت جوملا، یا وردپرس در کامپیوتر شخصی ویندوز

How can install Joomla! or WordPress in Windows PC?

نرم افزار wampserver یکی از محبوب ترین نرم افزارهای منتخب طراحان وب می باشد. جدا از اینکه توصیه می شود که ترجیحا وب سایت ها را در محیط آنلاین و روی هاست واقعی نصب نمایید، بهرحال در هنگام نیاز می توانید به نرم افزار wampserver اعتماد کنید.

شما می توانید از طریق لینک زیر وارد وب سایت رسمی تولیدکننده نرم افزار شبیه ساز wampserver شده و نسخه متناسب با سیستم خود را از این وب سایت به رایگان دانلود نمایید.

وب سایت wampserver و دانلود نرم افزار: http://www.wampserver.com

در ادامه این مطلب آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار را برای آشنایی بیشتر کاربران مبتدی بصورت فایل ویدیویی آموزش نصب wampserver و نصب ویندوز در محیط لوکال هاست (آفلاین)، ارائه کرده ایم. جهت آشنایی بیشتر ویدیوی آموزشی زیر را مشاهده نمایید.

https://cdn.bitschool.ir/blog-videos/wamp-j15.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل