نماد سایت مدرسه بیت

آموزش کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ به زبان فارسی + دانلود

اسکریپت فروشگاهی پرستاشاپ

فروشگاه ساز پرستاشاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 26 میانگین: 4]

فروشگاه ساز پرستاشاپ

یکی از کامل ترین فروشگاه سازهای فارسی

اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه مجازی برای خودتان و یا مشتری خودتان هستید، سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی زیادی را می توانید در اینترنت پیدا کنید. بی شک پرستاشاپ یکی از کامل ترین اسکریپت های ارائه شده است که با زبان فارسی نیز هماهنگی کاملی دارد. با انتخاب پرستاشاپ تقریبا نیازی به نصب ماژول متفرقه نخواهید داشت چون اکثر ماژول های مورد نیاز بصورت پیش فرض در سیستم موجود می باشد. همچنین در صورت نیاز به ماژول های دیگر، با توجه به محبوب بودن سیستم پرستاشاپ، انواع ماژول های مورد نیاز توسط برنامه نویسان برای این سیستم تولید شده است که به رایگان یا قیمت های خیلی مناسب می توانید تهیه کنید.

برای مشاهده کامل معرفی و آموزش پرستاشاپ کلیک کنید

آموزش تمام فروشگاه سازها در یک پک کامل آموزشی

Making Money by Prestashop! (Farsi Language)
 

ما در مجموعه آموزشی جوملا و سایر سیستم های مدیریت محتوا (50 دی وی دی، بیش از 150 گیگابایت) به لطف تلاش تیم مدرسه بیت و کامل شدن محتوای کاربردی، تمام فروشگاه سازهای مطرح را بصورت قدم به قدم آموزش داده ایم. تمامی این آموزش ها تولید شده گروه مدرسه بیت و به زبان فارسی می باشد.

بطور نمونه می توان به برخی از سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی زیر اشاره کرد:

همچنین جهت آشنایی کاربران مبتدی با نحوه نصب اسکریپت ها و به عنوان نمونه ای از ویدیوهای داخل مجموعه آموزشی مدرسه بیت، آموزش نصب سیستم فروشگاهی پرستاشاپ فارسی در ادامه مطلب ارائه شده است.

دوستان گرامی، توجه بفرمایید که به منظور استفاده کاربرانی که از اینترنت کم سرعت استفاده می کنند، حجم و کیفیت ویدیوی زیر بسیار کاهش یافته است تا همه دوستان بتوانند فایل زیر را مشاهده نمایند. فایل های ویدیویی مجموعه آموزشی ما با کیفیت Full HD ارائه می گردد.

https://joomschool.ir/blog-videos/Prestashop Installation-1-1.mp4

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل