نماد سایت مدرسه بیت

بهترین ابزار جستجوی کلمات کلیدی 2018- ابزار برتر جستجوی کلمه کلیدی

چهار ابزار برتر جستجوی کلمات کلیدی 2018- ابزار برتر جستجوی کلمه کلیدی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

با سلام خدمت شما همراهان عزیز. با آموزش بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی 2018 در خدمت شما هستیم. سعی کردیم که بروز ترین و بهترین ابزارهای جستجو کلمه کلیدی وردپرس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کار سئوی خودتان را شروع کنید.

1- ابزار جستجوی کلمه کلیدی Soovle

این ابزار مفید کلمات کلیدی را از منابع مختلف پیشنهاد می کند. و بهترین کلمات کلیدی را بین بزرگترین موتورهای جستجو از جمله Google, YouTube, Bing, Amazon و … پیدا میکند و به شما پیشنهاد میدهد. تمام کلمات مورد پسندتان را میتوانید ذخیره کنید.

با عمل کشیدن و رهاکردن کلمات کلیدی مورد علاقه خود را میتوانید ذخیره کنید.   بعد از جدا کردن این کلمات کلیدی خیلی راحت میتوانید از این کلمات خروجی بگیرید.

2- ابزار جستجوی کلمه کلیدی  Jaaxy :

این ابزار حرفه ای سئو خیلی سریع و در عرض چند ثانیه بهترین پیشنهادات کلمه کلیدی را به شما ارائه میدهد. یک ابزار جستجوی کلمه کلیدی ساده و قدرتمند است. فکر میکنید چه چیزی این ابزار جستجو را منحصر به فرد کرده؟ کلمات کلیدی را به شما ارائه میدهد که ممکن است در هیچ ابزار جستجو کلمه کلیدی دیگری آن را پیدا نکنید.
علاوه بر این، اطلاعات مفید در مورد هر کلیدی که به شما می دهد (از جمله رقابت، حجم جستجو و ترافیک بالقوه)
لیست کلمات کلیدی محبوب کاربران را به شما ارائه میدهد.

3- ابزار جستجوی کلمات کلیدی گوگل سرچ کنسول Google Search Console

این ابزار مفید از سرویس های گوگل است و برای پیدا کردن صدها کلمه کلیدی به شما کمک میکند. ابزار سرچ کنسول به شما یک گزارش عملکرد میدهد که این گزارش فهرستی از صفحات در سایت شما است که بیشترین کلیک را از Google دریافت می کند و منابع کلمات کلیدی را به شما نشان میدهد. که با استفاده از این ویژگی میتوانید کلمات کلیدی که بیشتر مورد توجه کاربران و گوگل قرار گرفته را پیدا کنید که این کلمات در صفحات ابتدایی گوگل قرار دارند.

با استفاده از این ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی شما با سئوی هر پیج میتوانید بالاترین رتبه ها را در گوگل پیدا کنید.

توجه داشته باشید که هیچ ابزاری شبیه گوگل سرچ کنسول کلمات کلیدی مهم Opportunity Keywords را برای شما پیدا نمیکند.

4- ابزار جستجوی Ahrefs Keywords Explorer

با استفاده از این ابزار کلملت کلیدی هوشمندانه را میتوانید پیدا کنید. یکی از ویژگی های عالی این ابزار این است که برای هر کلمه کلیدی اطلاعات خیلی مفیدی به شما میدهد. این ابزار میزان آسان و سخت بودن هر کلمه را برای شما مشخص میکند.

مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل