نماد سایت مدرسه بیت

استفاده از CDN در وردپرس توسط Cloudinary

استفاده از CDN در وردپرس
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

استفاده از CDN و ذخیره سازی ابری در وردپرس

در این مطلب قصد داریم یکی از سرویس های کاربردی و حرفه‌ای CDN ذخیره سازی و میزبانی فایل روی فضای ابری را برای شما معرفی کنیم

کلادینری یک سیستم جامع بر پایه خدمات ابری برای راهکارهای مدیریت تصاویر و فایل‌های شماست که از آغاز تا بحال توسط دهها هزار وب سایت و اپلیکیشن توسعه‌دهنده در تمام دنیا، از استارتاپ های کوچک تا سازمانهای بزرگ استفاده شده است. این سیستم ذخیره سازی ابری تمام نیازهای مرتبط با مدیریت فایل‌های تصویر را برطرف می کند.

به منظور رهاشدن از راهکارهای مدیریت تصاویر ابری مستقل، با احتساب هزینه‌های بالا و مدیریت پیچیده و تخصصی، شما می‌توانید از این سیستم ذخیره سازی و تحویل فایل‌های تحت شبکه استفاده نمایید. با کلادینری صاحبان وب سایت‌ها بدون دغدغه مدیریت فایل‌ها و تصاویری که روی وب سایت آن‌ها یا روی اپلیکیشن هایشان در حال ارائه است، می‌توانند روی رقابت اصلی خودشان با رقبای همنوع و تخصصی خود تمرکز کنند و از این سیستم ذخیره سازی ابری کامل و راهکارهای آن لذت ببرند.

کلادیناری در سال 2011 توسط گروهی از متخصصان تاسیس شد که در طول دو دهه گذشته بر روی انواع مختلفی از پروژه های وب مشغول به کار شده بودند و بارها و بارها از اجرای همان راهکارهای مدیریت تصویر خسته شده بودند.

در طول سالیان اخیر، تکنولوژی ذخیره سازی ابری سیر تکاملی بسیار کاربردی را پشت سر گذاشته و از روزی که از پلت فرمهای ساده شروع به پیاده‌سازی این تکنولوژی کردند تا امروز که می‌توان از انواع ذخیره سازی های ابری در سرویس های پیشرفته نیز استفاده کرد، روال کاملی پشت سر گذاشته شده است. شما امروزه می‌توانید بدون صرف هزینه و همینطور زمانِ زیاد، اپلیکیشن های تحت وب و وب سایت‌های جامع با تعداد بالایی از فایل‌های تصویری را راه اندازی کنید که کاملاً کاربردی و قادر به ارائه خدمات با سرعت بسیار مناسب باشد، چیزی که در گذشته رؤیای آن را داشتیم.

با این وجود، ارائه دهندگان خدمات ذخیره سازی ابری و شبکه‌های تحویل محتوا و فایل، همچنان در حال تحقیق و توسعه روی بهتر شدن سرویس ها و استفاده از راهکارهای جامع‌تر برای خدمات مبتنی بر فضای ابری هستند.

در راستای همین تلاش ها، کلادینری وعده ارائه خدمات بسیار جدید و کاربردی را تا آینده نزدیک به کاربران خود داده است.

برخی از مزایای سرویس کلادینری را می‌توان اینگونه نام برد:

1. پنل تمام رایگان برای استفاده از سرویس پایه با ارائه تمامی خدمات CDN

2. سرعت دسترسی بالا به فایل‌ها و تصاویر

3. عدم تحریم ایران و به رسمیت شناختن سایت‌های ایرانی و همینطور دامین های ملی ایران

4. ارائه افزونه های متعدد برای سیستم‌های مدیریت محتوا و نتیجتاً کاربری آسان و بدون نیاز به دانش تخصصی (در وردپرس یک کلید به ویرایشگر پیش‌فرض اضافه شده و بصورت کاملاً ساده تصاویر و فایل‌ها را در هنگام آپلود به سرور کلادینری ارسال می کند)

کلادینری یک قدم کامل برای تمام نیازهای شما برای تصاویر است

با کلادینری تمام تصاویر شما اتوماتیک آپلود می شوند، بهینه می‌شوند و بر روی سرورهای ابری قدرتمند این شرکت ذخیره می گردند. بجای آنکه روی هاست خودتان فضایی را اشغال کرده باشید.

با کلادینری نیازی نیست دیگر در بین انواع ویرایشگرهای تصاویر سردرگم شوید.

با کلادینری می‌توانید براحتی و از طریق پنل وردپرس خود بصورت مستقیم تصاویر را دستکاری و ویرایش نموده و نهایتاً در سایت خود قرار دهید. همینطور از هر افکت یا فیلتری که تمایل دارید نیز در کلادینری امکان استفاده آن را دارید.

تمام ویرایش ها در سرورهای قدرتمند ابری کلادینری و با سخت افزارهای عالی پردازش و ذخیره می‌گردند و نهایتاً با سرویس تحویل محتوای درون شبکه سریع (سی دی ان) نمایش داده می شوند.

کلادینری را الان نصب کنید و مناسبترین راهکار تصاویر را در وب سایت وردپرسی خود بکار بندید.

پیش نیازها:

اگر قصد استفاده از کلادینری را بدون استفاده از نرم‌افزار پردازش تصاویر روی سرور خود دارید، برای گرفتن یک اکانت رایگان از کلادینری ثبت نام کنید. از پلاگین نصب شده در وردپرس استفاده کنید و تصاویر را مستقیم به فضای ابری آپلود کنید.

مرور کلی:

آپلود تصاویر

برخی از توانایی‌های دستکاری تصاویر

شما می‌توانید از یک یا چند ویژگی برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنید

ذخیره سازی تصاویر

تحویل تصاویر:

بهینه سازی تصویر

یکپارچه سازی ساده

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کرده و از طریق سایت رسمی کلادینری با این راهکار ذخیره سازی ابری بیشتر آشنا شوید.

Cloudinary website

لینک دریافت افزونه کلادینری برای وردپرس:

https://wordpress.org/plugins/cloudinary-image-management-and-manipulation-in-the-cloud-cdn

شما نیز اگر تجربه‌ای از استفاده از CND در وردپرس توسط کلادینری یا هر سرویس خدمات دهنده مبتنی بر فضای ابری دیگری را دارید در شبکه‌های اجتماعیِ ما از تجربیات خوبِ خود برای ما بنویسید.

مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل