نماد سایت مدرسه بیت

اسلایدر مطلب در وردپرس-معرفی و نصب اسلایدر متن در وردپرس

افزونه اسلایدر مطالب اخیر

تنظیمات افزونه اسلایدر مطالب اخیر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 4.8]

آموزش نصب اسلایدر مطلب در وردپرس

در بعضی سایتها چه وردپرس چه جوملا وقتی مطالب خیلی زیاد میشوند مشتری از ما ممکن است درخواست کند که جدیدترین مطالب به صورت یک اسلایدر کوچک متن در صفحه اول وب سایت دیده شود که ما در این آموزش به وب سایت های وردپرسی ونصب افزونه اسلایدر مطلب در وردپرس می پردازیم . ما در این مقاله افزونه WPSIREN Recent Posts By Category را نصب کردیم که این افزونه مقالات اخیری که در وبسایت قرار گرفته را نمایش میدهد. برای نصب این افزونه باید در قسمت افزونه نام این افزونه را سرچ بزنید افزونه را نصب و فعال کنید .

افزونه مطالب اخیر

 خوب ما برای وب سایت مشتری از page builder استفاده کردیم و برای اینکه بخواهیم این افزونه را در صفحه اصلی نمایش دهیم در قسمت برگه ها وارد میشوید و ستونی را به این افزونه اختصاص میدهیم و در این قسمت شما میتوانید تنظیمات این افزونه را نیز انجام دهید.

محیط page builder
در قسمت ادیت این افزونه در محیط page builder شما می توانید تعداد پست های نمایش داده شده و همچین دسته بندی مطالب مورد نظر و سایر تنظیمات شامل طول و عرض و رنگ را در اینجا انجام دهید. شما خیلی راحت با این افزونه میتوانید لیست مطالب ایجاد شده جدید با دسته بندی که خودتان تعریف کردید را نمایش دهید.
افزونه آخرین مطالب وردپرس
مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل