نماد سایت مدرسه بیت

افزایش قیمت پکیج های آموزش طراحی وب سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

کاربران گرامی

لازم به ذکر است با توجه به افزایش تورم سالیانه و همینطور نوسانات قیمت دلار و … محصولات گروه انفورماتیک بیت که در این وب سایت و همچنین فروشگاه اینترنتی مدرسه بیت به فروش می رسند پس از بیش از دو سال ثبات قیمت، افزایش قیمت داشته است. مدرسه بیت ناچار به این افزایش قیمت بوده و تا حد امکان سعی بر این نموده ایم که با این اتفاق روبرو نشویم. همینطور سعی شده که این افزایش قیمت کاملا منصفانه اعمال شود تا تمام علاقه مندان به یادگیری طراحی وب، امکان سفارش مجموعه های آموزشی ما را داشته باشند.

با اینکه سعی بر اعمال تخفیف های ویژه شده، باز هم تاکید می نماییم در صورتی که به هر علت برای تهیه این مجموعه ها دچار فشار مالی هستید، با کلیک روی این لینک و از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید تا تخفیف ویژه به شما اعطا گردد.

هدف اصلی مدرسه بیت ارتباط پایدار با علاقه مندان طراحی وب سایت بوده و تا حد امکان در بحث قیمت محصولات سعی بر انعطاف پذیری خواهد شد. ما دوست نداریم حتی یک علاقه مند به طراحی وب نیز به دلیل عدم تمکین مالی از تهیه مجموعه های آموزشی منصرف شود.

در پایان شایان ذکر است تمامی دوستانی که تا لحظه درج این مطلب از ما پکیج تهیه نموده اند، با همان قیمتِ پرداخت شده برای آن عزیزان ارسال خواهد شد.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل