نماد سایت مدرسه بیت

افزونه متا سئو برای وردپرس

افزونه متا سئو برای وردپرس
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

سئوی قابل درک برای وردپرس

افزونه متا سئو برای وردپرس کمک می کند که شما بهترین نتایج را در رتبه بندی سئو به دست آورید و راهکارهایی را برای درک بهتر سئو در پلاگین فراهم کرده است. شما با یک داشبورد مرکزی روبرو می شوید که خلاصه ای از تمام شرایط مدنظر سئو، ارائه بررسی کلی سایت و درون صفحه ای و نکات کمکی برای رفع ایرادات آن در این بخش موجود است. این افزونه سئوی وردپرس هم برای متخصصین و هم کاربران آماتور و مالک وب سایت ها نیز بسیار کارآمد است.

ویرایش سریع متا در وردپرس

از طریق رابط کاربری گنجانده شده در نمای مجموعه ای مطالب و برگه های پنل مدیریت وردپرس، شما با آنچه که تا کنون نظیر آنرا ندیده اید می توانید متای توضیحات و کلمات کلیدی مدنظر خود را با سرعتی بالا و همینطور امکان مقایسه کلی با یکدیگر وارد یا ویرایش نمایید. شما می توانید از ابزارهای کپی گروهی به عنوان عنوان متا، یا فیلترینگ متاهای خاص مدنظر یا جستجو در پست های نوشته شده و ذخیره اتوماتیک آنها برای ویرایش متا در این ابزارِ کارآمد استفاده کنید. امکان ویرایش سریع متای شخصی سازی شده، مراجعه به خط بعدی، و ذخیره اتوماتیک تغییرات که به کمک ایجکس با سرعت بالا و راحتیِ کاربرد همراه است کاملا کاربر پسندانه کار شده است. ضمنا افزونه ای اضافی به همراه افزونه اصلی ارائه می شود که به بررسی متا عنوان یا متای توضیحات تکراری می پردازد.

بررسی سئوی صفحات و کلمات کلیدی مناسب گوگل

افزونه متا دارای ابزاری ست که قادر است هر یک از صفحات وب سایت وردپرس شما را بصورت جداگانه بررسی کرده و پتانسیل مورد نیاز سئو را در آن نمایان کند. بررسی چگونگی بهینه سازی شرایط، پیشنهاد و ارائه نکات ویرایش محتوا، درخواست بررسی مجدد، و تمام! این چهار مرحله آسان و کاربر پسند برای راحتی کار با افزونه در بخش داشبورد آن گنجانده شده است. افزونه کمکی این پلاگین شامل پیشنهادهایی بر پایه بررسی کنسول جستجوی گوگل (گوگل وب مستر) و محتوای سایت شماست.

تغییر اندازه تصویر بر اساس متن

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای سئو نمایش تصویر در اندازه واقعی آن است. یعنی اگر تصویری با ابعاد 250 در 250 پیکسل در وب سایت نمایش داده می شود، تصویر اصلیِ آن نیز در ابعاد 250 در 250 باشد. خوشبختانه یکی از ابزارهای موجود و منحصر به فرد در این افزونه، ابزاریست که بصورت داینامیک (پویا و خودکار) تمام تصاویر وب سایت را در سایزهای مورد نیاز تنظیم می کند و صرفا با یک کلیک در هنگام ویرایش می توانید تصاویر را به اندازه اصلی خود تبدیل نمایید! همینطور در صورت استفاده از یک تصویر در پست ها و برگه های متفاوت، سایزهای مورد نیاز با یک کلیک برای شما ساخته می شوند. در نتیجه سرعت وب سایت و کارایی قالب وب سایت و سئوی صفحات وب سایت شما افزایش می یابد.

متن جایگزین تصاویر، عنوان، و جزییات تصاویر در وردپرس

متن جایگزین تصاویر، عناوین تصاویر، علائم و اختصارات و توضیحات تصاویر، ویژگی هایی هستند که معمولا در هنگام بهینه سازی جستجو ها آنها را مدنظر قرار دهید. در عین حال این نکات کاملا ضروری هستند! اطلاعات و توضیحات تصاویر به محتوای صفحه شما اضافه شده و کمک می کنند تا در جستجوهای تصاویر نتایج بهتری را کسب کنید. مشکل اصلی اینجاست که تصاویر بسیار زیاد هستند و ویرایش یکایک آنها با درنظر گرفتن استفاده یک تصویر در چندین صفحه و مطلب، کاری زمان گیر و خارج از حوصله است. که در این افزونه شما با رابط کاربریِ ویرایش سریع گروهیِ اطلاعات تصاویر امکان ویرایش ساده آن را خواهید داشت. با این افزونه شما قادر به ویرایش نکات زیر خواهید بود:

مدیریت ریدایرکت و صفحات 404

مدیریت 404 و ریدایرکت ابزاریست که اجازه مدیریت صفحات 404 را که در محتوای داخلی و خارجی وب سایت شما شاید موجود باشد به مدیر وب سایت می دهد. به علاوه شما می توانید صفحات 404 را شخصی سازی کنید یا تمام صفحات 404 را به صفحه خانه خود ریدایرکت کنید. این ابزار با ویژگی های زیر همراه است:

نقشه سایت XML و HTML

تولیدکننده نقشه سایت از امکاناتیست که برای کاربران نهایی درج شده است. محتوای منتخب خود را بسازید، منوهای وردپرس را درج کنید و نقشه سایت XML و HTML خود را سریعا تولید کنید! سایر ویژگی ها:

ایمیل گزارشات: سئو و اطلاعات گوگل آنالیتیکس

درج شده در آپشن های اضافی افزونه: بهینه سازی سئوی وب سایت وردپرس شما، یکی از مهترین نکات است و این افزونه در مورد حفظ جایگاه و کیفیت سئوی شما گزارشات دوره ای را ایمیل می کند. متا سئوی وردپرس با کمک افزونه های تکمیلی آن گزارشات ایمیلی را که شامل اطلاعات وضعیت سئوی وب سایت، اطلاعات گزارشات گوگل آنالیتیکس، و اطلاعات شخصی سازی شده است.

ووکامرس و سازگاری افزونه های جانبی

اگر شما از ووکامرس، صفحه ساز، یا هر افزونه ای برای شخصی سازی پست ها استفاده می کنید، در واقعیت اکثر افزونه های حرفه ای وردپرس، افزونه متا سئو کمک شایانی به شما خواهد کرد. شما قادر خواهید بود که تمام قوانین محتوای سئو را از طریق محصولات یا پست های شخصی سازی شده خود تکمیل و تعمیر کنید. بعلاوه شما می توانید از افزونه های سئوی Yoast SEO و All in one SEO نیز اطلاعات مورد نیاز را ایمپورت (درون آوری) کنید.

یکپارچگی با گوگل آنالیتیکس

بهینه سازی سئو با تصور عدم استفاده از گوگل آنالیتیکس، کاری بس مشکل است. ما راه آسانی برای یکپارچه کردن اطلاعات گوگل آنالیتیکس شما و اتصال افزونه به گوگل آنالیتیکس را با دو کلیک فراهم کرده ایم! سپس از طریق بخش مدیریت وردپرس شما می توانید به تمام اطلاعات وضعیت و نمودارهای اطلاعاتی گوگل آنالیتیکس دسترسی داشته باشید.

اطلاعات تجاری محلی

برای نمایش اطلاعات تجاری خود در نتایج گوگل بر اساس مکان جستجو، شما نیاز دارید که از ساختار اطلاعات تجاری محلی استفاده کنید. به زبان ساده با استفاده از این قابلیت، شما در مکان خود و مکان های مجاور امتیاز بهتر دیده شدن نسبت به سایر رقبا را خواهید داشت. در این افزونه شما فرم را پر کنید و باقی کار را افزونه برای شما براحتی انجام خواهد داد!

وارد کننده اطلاعات و مقایسه با افزونه قدرتمند یواست سئو

در هنگام نصب افزونه متا سئو، اگر افزونه یواست سئو را نصب داشته باشید، شما می توانید بصورت کامل اطلاعات متا را به افزونه متا سئو ایمپورت کنید. آنرا بررسی کنید و با یک کلیک تایید کنید! در ادامه همین مطلب با ویژگی های این افزونه و مقایسه آن با یواست سئو بیشتر آشنا شوید.

مسیر یاب بهینه برای سئو

مسیر یاب در سایت ها ابزار کمکی برای نمایش موقعیت لحظه ای کاربران در سایت است و در صورتی که به درستی به کار گرفته شود موتور جستجوها نیز از آن استقبال می کنند. افزونه متا سئو حاوی یک تولیدکننده مسیریاب است که قابلیت سازگاری با اسنیپت های پیشرفته، جداکننده بخش ها، عناوین آیتم منوهای شخصی سازی شده، لینک های فعال، استفاده از شورت کد ها، و کدهای تولیدشده پی اچ پی را دارد.

افزونه متا سئوی وردپرس

لیستی از سایر قابلیت ها را در ادامه مشاهده می کنید.
 عناوین لینک شده ویرایشگر گروهی عناوین لینک شده
 سئوی محتوا بررسی و ویرایش پارامترهای مورد نیاز سئو از طریق همان صفحه مدنظر و نه از طریق صفحات جانبی (راحتی کارکرد افزونه)
 داشبورد مرور سریع تمام شروط رتبه بندی سئو و همینطور الکسا از طریق یک پنل مرکزی قابلیت مشاهده کلی را دارند
 ویرایش گروهی بسیار سریع این افزونه از تکنولوژی ایجکس برای ذخیره سازی تغییرات هنگام تایپ آنها استفاده می کند و نیازی به ذخیره سازی مجدد ندارید
 بهینه سازی تصاویر در محتوا اعمال صحیح بهینه سازی تصاویر در محتوای شما از طریق ویرایشگر گروهی محتوا
 فیلتر کردن محتوا امکان فیلتر کردن نمایش انواع پست ها را دارید که برای سایت های با محتوای بسیار زیاد، یک پارامترِ کاربردی است
 اضافه کردن محتوا برای سئوی بهتر پنل اضافه کردن اطلاعات اضافی برای فایل های مدیای شما شامل عنوان، توضیحات و شرج آنها
 تغییر نام دهنده تصاویر ویرایش نام تصاویر بدون شکسته شدن آدرس و لینک آنها از طریق ویرایشگر گروهی با دسترسی سریع و آسان

 شروع سریع افزونه را روی وب سایت آماده خود نصب کنید و شروع کنید! شما به زودی نتایج فوق العاده ای کسب خواهید کرد.

 بهینه سازی سئو برای حرفه ای ها اگر شما مدیر سئو یا مدیر حرفه ای یک وب سایت هستید امکان بکارگیری سئوی سریع و فشرده را توسط این افزونه برای وب سایت های خود خواهید داشت!
 پشتیبانی از زبان های مهم این افزونه از تمام زبانهایی که در وردپرس استفاده شده است پشتیبانی کرده و تماما با ترجمه ها آنها سازگار می باشد.
 درون آوری اطلاعات سئو افزونه متا سئو برای وردپرس امکان ایمپورت اطلاعات سئو را از طریق افزونه های پرطرفدار یواست یا افزونه های مشابه را داراست.
 استفاده از چهارچوب وردپرس افزونه متا سئو از چهارچوب اصلی و ساختار هسته ی وردپرس استفاده کامل را می نماید و این به سبکی افزونه و کارایی هسته وب سایت می افزاید
 بروزرسانی افزونه نگهداری وب سایت و بروز کردن افزونه های لایسنس دار کاری سخت و معمولا دور از محبوبیت است. افزونه متا سئو با هسته وردپرس آپدیت می شود و از بروزرسانی های وردپرس تبعیت می کند.
 کمک کردن به کاربران با ویرایش صفحات 404 ارورهای وب سایت برای تجارت شما اصلا مناسب نیست و شما می توانید با ویرایش و شخصی سازی کردن صفحات 404 خود تجربه ای بهتر را به کاربران برای حضور در وب سایت خود اعطا کنید
 اشتراک گذاری بهتر در شبکه های اجتماعی اینکه برای هر آیتم یک کاور، عنوان و توضیحات تعیین کنید به کاربران اجازه انتخاب بحش های مختلف با عناوین دلخواه خود برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را میدهید!
 ابزاری کاربردی برای کاربران آماتور و صاحبان وب سایت ها سئو برای کاربران مقدماتی و آماتور و همینطور مالکین وب سایتی که تخصص سئو ندارند هم ضروری است. شما می توانید پنل های ویرایش جزء به جزء مطالب را غیرفعال کرده و از پنل ویرایش گروهی که معمولا مناسب تر برای کاربران آماتور است برای ویرایش از طریق مالکین وب سایت ها استفاده نمایید.

یکپارچه سازی افزونه وردپرس

افزونه متا سئوی وردپرس کاملا سازگار و یکپارچه با افزونه های مهم وردپرس می باشد.

فروشگاه ساز ووکامرس

کاملا سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس! فروش بیشتر را با افزونه متا سئو تجربه کنید!

ویژوال کامپوزر

شما از اینکه متا سئو را با ویژوال کامپوزر استفاده کنید قطعا خوشحال و راضی خواهید بود!

برای تمام پوسته ها

کاربران اشتباه نمی کنند! این افزونه از طریق کاربران روی هزاران هزار وب سایت با انواع پوسته های مختلف نصب و فعال می باشد!

صفحه ساز دی وی

صفحه ساز دی وی وردپرس نیز سازگاری کامل با افزونه سئو وردپرس دارد. محتوای بهینه تر را با افزونه ما بسازید!

صفحه ساز سگ آبی

صفحه ساز سگ آبی، یا همان بیاور بیلدر نیز کاملا سازگار با این افزونه ست. آنرا امتحان کنید!

سایز صفحه ساز های وردپرس

افزونه متا سئوی وردپرس با تمام صفحه ساز های مهم و پرطرفدار وردپرس سازگاری کامل دارد. مانند: ای سی اف، سایت اوریجین، تمیفای بیلدر، المنتور و لایو کامپوزر! در انتهای این مطلب امیدواریم که مطلبی مفید را برای شما درج کرده باشیم. این مطلب ترجمه معرفی رسمی افزونه متا سئوی وردپرس از سایت رسمی آن بوده و اندکی در صورت نیاز از تجارب شخصی نویسنده نیز استفاده شده است. لطفا در صورت تمایل از کیفیت مطلب آنرا برای استفاده سایر کاربران نیز به اشتراک گذارید!
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل