نماد سایت مدرسه بیت

افزونه هیکاشاپ، فروشگاه ساز – افزونه فروشگاه سازی مناسب برای جوملا

آموزش هیکاشاپ به زبان فارسی

چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 18 میانگین: 4.8]

چگونه با جوملا یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

هیکاشاپ یک افزونه فروشگاه ساز برای نسخه های مختلف سیستم مدیریت محتوای جوملاست که به سادگی و کارکرد آسان معروف است و طیف وسیعی از ابزارهای مارکتینگ و فروشگاهی جوملا را به همراه دارد ولی علاوه بر سادگی، یکی از نکات شاخص آن، داشبورد (مرکز کنترل) قوی ست که آخرین آمارها را از فروشگاه به مدیریت سایت می دهد.

برای یک فروشگاه اینترنتی چه امکاناتی نیاز داریم؟

از داشتن هاست، دامین، و یک اسکریپت مناسب مانند جوملا که بگذریم، ما نیاز به یک افزونه قوی که تحت سیستم مدیریت محتوای مدنظر که در این مطلب جوملا انتخاب شده است داریم. این مطلب مرتبط به هیکاشاپ ست و مسلما قابلیت های افزونه فروشگاه ساز هیکاشاپ را در ادامه توضیح داده ایم.

ارائه خدمات محاسباتی مالیات های معمولی و پیشرفته، منطقه بندی های جغرافیایی، زبان های مختلف و واحدهای پول رایج در سراسر دنیا، و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز یک فروشگاه کامل که در سطح جهانی کاربرد دارد، از ویژگی های هیکاشاپ می باشد.

جزییات برخی از ویژگی های هیکاشاپ بدین گونه است:

هیکاشاپ را از کجا دانلود کنم؟

شما می توانید افزونه رسمی هیکاشاپ را از وب سایت رسمی هیکاشاپ به رایگان دانلود کنید. همچنین آموزش کامل هیکاشاپ، در مجموعه آموزشی فروشگاه سازهای مدرسه بیت و همچنین در مجموعه کامل آموزش طراحی وب مدرسه بیت موجود می باشد.

لطفا از تجربیات خود و نظرات و انتقادات خود درباره این فروشگاه ساز، در پست های مربوطه در شبکه های اجتماعی مدرسه بیت، برای ما بنویسید.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل