نماد سایت مدرسه بیت

معرفی قالب BeTube – افزونه گالری ویدیو در وردپرس

معرفی قالب BeTube - افزونه گالری ویدیو در وردپرس

معرفی قالب BeTube - افزونه گالری ویدیو در وردپرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]

افزونه گالری ویدیو در وردپرس

شاید برای شما پیش آمده باشد که مشتری از شما تقاضای یک سایت شبیه آپارات و یا یوتیوب و یا اینگه یک گالری حرفه ای ویدیو و گالری اشتراک گذاری ویدیو را داشته باشد. خوب یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین قالب های ورد پرس برای ویدیو تم Betube است که در این مطلب امکانات این قالب را توضیح خواهیم داد. با استفاده از این قالب میتوانید ویدیو های خود را با یک دیزاین زیبا و کاربر پسند با بهترین ماژولهایی که میتواند یک سایت اشتراک گذاری ویدیو داشته باشد به نمایش بذارید. این قالب حرفه ای دارای بالای 25 حالت برای هوم پیج است که خیلی راحت شما میتوانید با توجه به نیازتان یکی از این هوم پیج ها را انتخاب کنید.

تعدادی از این هوم پیجها روشن و تعدادی طیف رنگهای تیره دارند.    

یکی از قسمت های جالب این قالب این است که دارای 4 حالت مجله ویدیو است که ممکن است خیلی مورد توجه شما قرار گیرد. یکی از امکانات کاربردی این قالب این است که میتواند خیلی راحت با YoutupeT, Dailymotion, Vimeo, Hulu در یک فضای امن اطلاعات را یکپارچه کنید البته این قالب امکان آپلود و نمایش ویدیو در هاست شخصی خودتان را نیز دارد.

تم Btube دارای اسلایدر های تصویری زیبایی با حالت های متفاوتی است که با توجه به کاربردی که از این سایت انتظار دارید میتوانید از این اسلایدر ها استفاده کنید. دارای 8 حالت برای نمایش هدر و همچنین حالت انتخابی منویی کنواس(ساید منو) منوهایی که از بغل باز میشوند.  امکان درج پست در نمای فرونت اند Front End با تمام امکانات سئو درست شبیه سایت آپارت و یوتیوب عمل میکند. دارای افزونه پلیر شناور ویدیو کاملا مشابه سایت یوتیوب و آپارات که استفاده از این سایت را واقعا رات میکند. امکان اضافه کردن تیزرهای تبلیغاتی (عکس، فیلم، لینک) به ابتدای فیلم ها درست مشابه سایت آپارات و یوتیوب که دکمه رد شدن نیز دارد که میتوان از این تبلیغ رد شد.   یکی از خوبی های این قالب که برای سئو خیلی مهم است طراحی اختصاص برای صفحه 404 است. قالب ویدیویی 100 درصد رسپانسیو و خیلی راحت در اکثر موبایلها چه اندروید و چه آی او اس سازگار است. یکی از خوبی های این قالب حرفه ای ویدیو این است که یک تم آپشن فوق العاده قدرتمند با امکان استفاده خیلی راحت دارد و خیلی راحت میتوانید رنگهای قسمت های مختلف قالب را تغییر دهید. امکان استفاده از فونتهای زیبا و عالی گوگل فونت در تمام قسمتهای سایت را دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک سایت حرفه ای و قدرتمند مشابه یوتیوب ، آپارات، نماشا و … هستید حتما از این قالب استفاده کنید زیرا تمام نیازهای شما به عنوان یک سایت اشتراک گذاری ویدیو را برآورده میکند.        
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل