نماد سایت مدرسه بیت

ترفندهایی برای مدیریت سایت جوملا – ترفندهایی ساده برای یک مدیر سایت موفق

آموزش روش های مدیریت یک سایت

انواع راهکارهای مدیریت سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.7]

ترفندهایی برای مدیریت سایت جوملا

می خواهید یک وب مستر موفق باشید؟

بعضی از مسائل در مدیریت یک وب سایت هست که خیلی پیش پا افتاده و در عین حال خیلی مهم است که آنها را رعایت نکنید همین اشتباهات پیش پا افتاده زمینه ساز ضرر و زیان شما میشود.

1- استفاده از میزبان هاست ارزان قیمت

سعی کنید از شرکتهای هاستینگی استفاده کنید که صدها سایت رو پشتیبانی میکنند آنها مورد اطمینان تر هستند. از شرکت هایی که سایتهای غیر اخلاقی را پشتیبانی میکنند هاست تهیه نکنید زیرا سرور این هاست ها ترافیک بالایی دارند و همین ترافیک روی وب سایت شما هم تاثیر گذار است.

شما با استفاده از ابزاری شبیه Robtex (درصورت استفاده از هاستهای اشتراکی) میتوانید ببینید چقدر از فضای هاست شما به اشتراک گذاشته شده است. برای مثال اطلاعات http://www.robtex.com/dns/joomla.org.html یا http://www.robtex.com/dns/google.com.html را چک کنید و ببینید که این ابزارها چه اطلاعات مفیدی به شما میدهد.  این لینک ها نمایش دهنده دامین، فضای اشتراک گذاری شده، بلک لیست و….. است که می تواند خیلی مفید باشد.

2- بگ آپ گیری نامنظم

برای این کار از میزبان هاستتان میتوانید کمک بگیرید.

3- وقت کافی نگذاشتن برای بالا بردن تنظیمات امنیتی PHP یا JOOMLA وب سایت خودتان

اگر وقتی واسه آپدیت شدن خودتان برای امنیت نگذارید مطمئن باشید در مدیریت وب سایتتان آدم موفقی نخواهید بود  و صد در صد سایت شما خیلی سریع مورد حمله هکر ها قرار میگیرد.

ایا شما برای سایتان و سایر اکانتهای محیط مجازی از چندین نام کاربری و کلمه عبور استفاده میکنید؟؟؟؟؟؟

4- استفاده از یک یوزرنیم و پسورد در همه جا

سعی کنید نام کاربری و رمزی که انتخاب میکنید در هر جایی که حساب باز میکنید از آن استفاده کنید مثلا جوملا ، آمازون، یاهو، گوگل و… اینطوری خیلی راحت تر میتوانید مدیریت کنید. در همه این اکانتها و وب سایت ها خود را به استفاده از نام کاربری و رمز عبور متفاوت ملزم کنید.

5-  استفاده از یک نام تجاری زیبا برای سایت جوملایی و شغل خود

نام تجاری خوب برای داشتن یک وب سایت خوب خیلی مهمه پس بگردید و یک اسم خوب پیدا کنید.

6- سعی کنید جوملا و تمام افزونه ها همه به روز باشند

شما هرروز باید تمام سایتتان را چک کنید و تمام ابزارهای وب سایتتان را به روز کنید.

7- استفاده از افزونه های third-party مورد اطمینان

شما میتوانید کلی افزونه third-party پیدا کنید که خیلی به دردتون بخوره فقط سعی کنید از سایت خود جوملا و یا سایتهای مورد اطمینان تهیه کنید تا ورودی های مخرب برای ورود هکر به سایت شما نداشته باشد.

8- همیشه از آخرین نسخه ای از جوملا که منتشر شده با خبر باشید.

9- اگر برای وب سایت شما مشکلی پیش آمد حتما به فرومها و انجمن های جوملا مراجعه کنید.

در انجمن های سایت جوملا در وب سایت JOOMLA.ORG میتوانید مشکل وب سایتتان را مطرح کنید و راهنمایی بگیرید. درضمن گروه بیت هم در زمینه تمام مشکلاتی که برای شما در مدیریت پیش می آید شما را یاری میدهد و به بهترین شکل ممکن از شما پشتیبانی میکند. در جریان باشید که بیشتر مشکلات در پکیج آموزشی مدرسه بیت گردآوری شده همه به صورت فیلم با کیفیت بالا و به زبان فارسی از پروژه های واقعی گروه بیت که خیلی میتونه به شما کمک کنه.

در اینجا راهکارهای خیلی ساده رو به شما یادآوری کردیم که خیلی مهمه واسه مدیریت وب سایت شما که امیدوارم مورد توجه قرار گرفته باشد پیروز وسربلند باشید.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل