نماد سایت مدرسه بیت

آموزش فارسی+دانلود افزونه فروش حق عضویت RS-Membership جوملا

کامپوننت RS-Membership

افزونه فروش حق عضویت در جوملا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

روش پیاده سازی سیستم فروش حق عضویت ماهانه و سالانه کاربران

آموزش تصویری افزونه ثبت نام به ازای پرداخت در سایت به زبان فارسی

  افزونه (کامپوننت) RS-Membership:

یک کامپوننت تجاری ویژه فروش حق اشتراک در سایت های جوملایی می باشد. این افزونه یکی از پرکاربردترین افزونه های این تولیدکننده مطرح RS-Joomla می باشد. برای کاربران گرامی نسخه فارسی شده این افزونه تجاری را به رایگان برای دانلود قرار داده ایم. شما می توانید از لینک پایین صفحه افزونه را دانلود نمایید.

برای مشاهده ادامه آموزش طراحی سیستم دریافت هزینه کاربری در جوملا کلیک کنید

برای راه اندازی سامانه پرداخت در قبال ثبت نام از افزونه RS Membership با اطمینان استفاده نمایید

یکی  از مزایای rs-membership امکان اختصاص انواع فایل های داخل هاست به کابران ثبت نام شده می باشد. همچنین این افزونه بطور مستقل پس از پرداخت اینترنتی وجه اشتراک اقدام به ثبت کاربر در بخش کاربران جوملا می نماید.

شرکت های ارائه دهنده پرتال های پرداخت آنلاین (درگاه پرداخت) همانند زرین پال، جهان پی، پارس پال و … پلاگین مخصوص این افزونه را معمولا به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.

Extend your website by including integrated RS Membership in this.
Generated in Persian Language.
 

فیلم آموزشی فارسی تهیه شده در جهت نصب و راه اندازی کامل افزونه فروش حق اشتراک RS-Membership به همراه دانلود اختصاصی فایل در ادامه همین مطلب درج شده است. کامپوننت فروش حق عضویت rs-membership نیز به رایگان جهت دانلود در ادامه همین مطلب قرار گرفته است. شما در صورت استفاده از هریک از پرتال های پرداخت، می توانید از وب سایت آنها پلاگین های مربوطه را دانلود نمایید. در این ویدیوی آموزشی فارسی rs-membership این افزونه با استفاده از پلاگین جهان پی راه اندازی شده است. آدرس چند نمونه از شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت را در ادامه برای آشنایی بیشتر شما درج کرده ایم.

این ویدیو  یکی از فیلم های فارسی آموزش جوملا در پکیج 50 دی وی دی مدرسه جوملا می باشد که به رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. توجه فرمایید به دلیل کاهش حجم ویدیو و فراهم سازی امکان دانلود برای کاربران اینترنت های کم سرعت، حجم و کیفیت این ویدیو کاهش یافته و مانند نسخه اصلی پکیج فول اچ دی نمی باشد.

در روزهای آتی ویدیوهای آموزشی کامپوننت های پرطرفدار و پرکاربرد جوملا را تا حد امکان در همین وبلاگ ارائه خواهیم کرد. شما همچنین می توانید به کانال مدرسه جوملا در وب سایت آپارات مراجعه نموده و گالری ویدیوهای آموزشی رایگان فارسی جوملا را در کانال آپارات مشاهده نمایید.

برای ورود به کانال مدرسه جوملا و سایر سیستم های مدیریت محتوا در وب سایت آپارات روی این لینک کلیک نمایید.

لینک های مورد نیاز:

شرکت پارس پال، ارائه دهنده درگاه پرداخت: http://parspal.com

شرکت جهان پی، ارائه دهنده درگاه پرداخت: http://jahanpay.com

دانلود رایگان افزونه حق اشتراک RS-Membership جوملا

برای دانلود rs-membership کلیک کنید

برای آموزش تصویری افزونه فروش حق اشتراک و عضویت در سایت به زبان فارسی ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

با مدرسه جوملا همراه باشید.

موفق و موید باشید.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل