نماد سایت مدرسه بیت

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با جوملا – فروشگاه اینترنتی با جوملا

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با جوملا

روش کار با افزونه جومشاپینگ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.8]

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با جوملا

بهترین فروشگاه ساز جوملا کدام است؟

آیا فکر اینکه بالاخره بهترین افزونه فروشگاهی جوملا کدام افزونه است ذهنتان را درگیر کرده؟

مطلب زیر را کامل مطالعه کنید تا با یکی دیگر از فروشگاه سازهای کارآمد جوملا آشنا شوید
 

پیش از این با فروشگاه ساز های ویرچومارت، هیکاشاپ، جی تو استور و … آشنا شدیم. در این مطلب به معرفی و آموزش افزونه فروشگاه ساز جوم شاپینگ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین افزونه های فروشگاهی جوملا می پردازیم.

افزونه فروشگاه ساز جومشاپینگ یکی از کارآمدترین و ساده ترین افزونه های فروشگاهی سیستم مدیریت محتوای جوملاست که علی رغم سادگی، با امکانات بسیار کامل و هوشمندی بالا در ارتباط با سایر افزونه ها ارائه شده است.

آموزش کامل فروشگاه ساز جومشاپینگ

افزونه جومشاپینگ برای جوملا در نسخه های 1.5 – 1.6 – 1.7 – 2.5 و تمام توزیع های نسخه 3 تولید شده است. در مورد جومشاپینگ نکته قابل توجه این است که به گفته وب سایت طراح، بیشتر از 400 هزار نصب جدید در 3 سال اخیر در وب سایت های فروشگاهی از این افزونه استفاده کرده اند. در وب سایت این توسعه دهنده آلمانی، به آدرس https://www.webdesigner-profi.de شما می توانید با دموی آنلاین فروشگاه، آموزش نصب و تاریخچه و طراحان جومشاپینگ آشنا شوید.

همچنین می توانید نسخه رایگان آنرا دانلود نموده و در صورتی که تجربه کار با این فروشگاه ساز را ندارید، آنرا نصب و امتحان کنید.

وب سایت طراح جوم شاپینگ

به گفته طراح، این فروشگاه ساز می تواند برای فروش کالاهای مختلفی از قبیل کالاهای واقعی و یا فروش فایل های موزیک و ویدیو و …  استفاده شود. تمامی کالاها با نوشته متنی و تصاویر قابل نمایش هستند و همینطور می توانید فایل های موزیک، ویدیو و یا سایر اسناد را به عنوان ضمیمه کالا در صفحه آن کالا قرار دهید. این ضمیمه می تواند به عنوان کاتالوگ معرفی کالا نیز قلمداد شود. همینطور در هنگام درج توضیحات در ویرایشگر، نیز می توانید از انواع مدیا استفاده کنید.

از ویژگی های دیگر کامپوننت فروشگاهی جومشاپینگ، می توان به صدور فاکتور آنلاین و قابلیت دانلود فایل پی دی اف فاکتور، انواع ماژول های ارتباطی با سامانه های پرداخت اینترنتی از قبیل پی پال، مسترکارت، ویزاکارت و … و همچنین پرداخت تحت سیستم شتاب، و همگام سازی مناسب با سامانه های حمل و نقل و ارسال کالا و درآخر سامانه های ایمیل و اس ام اس نام برد.

کنترل پنل مدیریتی افزونه جوم شاپینگ

به گفته وب سایت جومشاپینگ، این افزونه فروشگاهی به عنوان یک افزونه قابل اعتماد برای کسب رتبه مناسب در سئو می باشد و ادعای آن مبنی بر این می باشد که طراحانی در تولید و توسعه این افزونه مشارکت داشته اند که سالیان متمادی بصورت تخصصی به عنوان یک بهینه ساز نتایج موتورهای جستجو فعالیت می کردند.

هسته این کامپوننت به طوری برنامه نویسی شده که کاربر بسیار ساده بتواند دسته بندی مدنظر خود را بسازد و کالای مدنظر خود را اضافه کند.

قابلیت رسپانسیو در جومشاپینگ

از طرفی تالارهای گفتگوی وب سایت جومشاپینگ، آماده پاسخگویی به تمام کاربران نسخه های رایگان و تجاری است.

در ادامه لیست عناوین توانایی های فروشگاه ساز جومشاپینگ را مشاهده می کنید:

ویژگی های مدیر

جومشاپینگ، یک افزونه کامل فروشگاهی
      از شما صمیمانه تقاضا داریم تجربیات خوب خود از نصب و کار با افزونه فروشگاهی جومشاپینگ جوملا را در شبکه های اجتماعی مدرسه بیت با ما در میان بگذارید و ما را از تجربیات ارزشمند خود بی نصیب نگذارید.

ضمنا آموزش کامل کامپوننت فروشگاهی جوم شاپینگ، در مجموعه آموزشی فروشگاه سازهای مدرسه بیت و همچنین در فول پکبج کامل طراحی وب سایت مدرسه بیت موجود می باشد.

منتظر نظرات شما هستیم. پاینده باشید

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل