نماد سایت مدرسه بیت

راه اندازی فروشگاه ساز ووکامرس – راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ووکامرس

معرفی افزونه ووکامرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 13 میانگین: 4.7]

همانطور که در جریان هستید با استفاده از انواع فروشگاه سازهای رایگان ما میتوانیم حرفه ای ترین فروشگاه را طراحی کنیم بدون اینکه علم برنامه نویسی داشته باشیم در این قسمت ما فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس را که تحت ورد پرس و به زبان PHP است را معرفی میکنیم که شما فیلم آموزشی از صفر تا صد این فروشگاه ساز را میتوانید در پک وردپرس مدرسه بیت تهیه کنید و فروشگاه حرفه ای خودتان را طراحی کنید.

خوب همانطور که گفتیم ووکامرس تحت وردپرس است پس اولین کاری که میکنیم وردپرس را روی هاستی که تهیه کردید نصب میکنید بعد از نصب وردپرس و انجام کلیه آپدیت ها در قسمت افزونه ها ، افزون را میزنید و در لیستی که مشاهده میکنید ووکامرس را جستجو  و نصب میکنید واگر شما قالب خاصی مد نظرتان است و از ووکامرس ساده نمیخواهید استفاده کنید در دنیای مجازی قالب های رایگان و تجاری زیادی با لاینسن میتوانید پیدا کنید که افزونه ووردپرس با ظاهری زیبا برای شما طراحی شده است، اگر خودتان قادر به فارسی سازی این قالب ها نیستید هم میتوانید از پک های آموزشی استفاده کنید و یا قالب های فارسی شده گروه بیت را با کمترین هزینه تهیه کنید و برای فروشگاه خود استفاده کنید. بعد از نصب ووکامرس و فارسی کردن این افزونه شما باید افزونه های مورد نیاز فروشگاهتان را نصب و پیکربندی کنید. حالا خیلی راحت میتوانید محصولات خود را وارد کنید قیمت دهید و کلیه مشخصات محصول را به فروشگاه خود معرفی کنید.

لازم به ذکر است که برای مشاغل خاص که نیاز به فیلتر کردن خاصی در فروشگاه دارند ما افزونه ای را در اختیار داریم که تمام نیازهای شما را برای فروشگاهتان برآورده میکند که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 
مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل