نماد سایت مدرسه بیت

سایت ارائه گزارش وضعیت سئو – معرفی سایت wincher

سایت ارائه گزارش وضعیت سئو

سایت ارائه گزارش وضعیت سئو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

سایت ارائه گزارش وضعیت سئو

امروز قصد داریم یک سایت بسیار کارآمد و راهکار مناسبی جهت بهینه سازی نتایج گوگل ( بهبود سئو ) به علاقه مندان معرفی کنیم. سایت Wincher که به آدرس wincher.com می توانید وارد آن شده و از خدمات عالی گزارش گیری برنامه ریزی شده ی آن استفاده کنید! به بیان دیگر می توانید با انتخاب 100 عبارت کلیدی مدنظر خود در سرویس رایگان وینچر، از آمار لحظه ای موقعیت سایت خود در مقابل آن عبارات در لیست نتایج گوگل مطلع شوید! شاید به نظر بیاید در ابتدا که این کار چندان مهمی در راستای بهینه سازی کلمات کلیدی سایت به نظر نمی آید ولی ما به شما اثبات می کنیم که می آید!

با توجه به این که شما در شرایط عادی می توانید 5، 10 یا 20 عبارت را نهایتا بصورت لحظه ای در گوگل جستجو کنید و احتمالا آنها عباراتی هستند که سایت شما با همه ی آنها همیشه بالاست و درواقعیت تمایل هر کاربر و نیروی انسانی معمولا به جستجوی عبارات نتیجه یافته ی کنونی ست و سعی در حفظ آن جایگاه ها دارد که البته این هم امری مهم به شمار می آید ولی آیا از 80 تا عبارت دیگری که رقبای شما در آن عبارات عملا از شما در کورس رقابت سئو جلوتر هستند اطلاع دارید؟! ما معتقدیم که یک بار حوصله کردن و حدود 100 عبارت را به سیستم گزارش گیری اتوماتیک به مانند wincher دادن می تواند شما را بسیار در آمارگیریِ لحظه ای و دقیق کمک کند.

و اما این پایان کار wincher نیست! این سایت می تواند از شما آدرس سایت های رقبای شما را نیز بگیرد و بطور همزمان مقایسه ای از وضعیت آن سایت ها با توجه به عبارات مدنظر شما ارائه دهد! و این یک سرویس ارزشمند دیگرِ وینچر است.

شیوه کار اینچنین است:

پس از ورود به سایت wincher.com در ابتدا با این صفحه روبرو خواهید شد.

در قدم اول ایمیل خود را وارد نمایید

 

در قدم بعد ایمیل فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد

 

روی لینک فعالسازیِ ارسال شده کلیک کنید

 

ثبت نام را با ارائه اطلاعات مورد نیاز تکمیل کنید

 

وب سایت خود را در این بخش وارد نمایید

 

با توجه به ماهیت سایت شما، کلمات پیشنهادی ارائه می گردد

پس از ارائه کلمات کلیدی پیشنهادیِ موجود روی سایت شما، اکنون می توانید کلمات کلیدی مدنظر خود را که در این لیست موجود نمی باشد، به این لیست اضافه کنید یا از تعداد کلمات کلیدیِ پیش فرض کم یا زیاد کنید

 

در این بخش موقعیت کلمات کلیدی را مشاهده می کنید (عکس تزیینی است)

دقت داشته باشید که رتبه 3 (بطور مثال) که در تصویر بالا مشاهده می نمایید برای کلمات کلیدیِ مدنظر به معنای سومین در گوگل می باشد. یعنی اگر رتبه ی یک کلمه 22 بود، بطور پیش فرض در صفحات 10 تایی نتایج گوگل، این کلمه، گزینه دوم در صفحه سوم گوگل می باشد.

 

تولید گزارشات سئو بصورت PDF از خدمات دیگر وینچر است

 

ارسال منظم گزارشات با لوگوی خاص نیز از امکانات وینچر است

ولی هنوز وینچر خدمات دیگری نیز دارد! آندسته از وب سایت هایی که از مدیریت محتوای محبوب وردپرس استفاده می کنند می توانند افزونه ی وینچر را روی سایت خود داشته باشند که علاوه بر خدماتِ خاص سیستم مدیریت محتوای وردپرس، نیازی به بازکردن اکانت خود در سایت وینچر نیز دیگر نداشته باشند!

شما می توانید این افزونه را از طریق این لینک از سایت رسمی وردپرس دانلود نموده یا در بخش افزودن افزونه های خود جستجو و نصب نمایید.

صفحه رسمیِ افزونه وینچر در سایت رسمی وردپرس

 

نمونه ای از آمار ارائه شده افزونه وینچر در وردپرس (عکس تزیینی است)

با امید به اینکه این مطلب مورد توجه شما واقع شده باشد، شما را به بازدید از سایر مطالب آموزشیِ سایت دعوت می کنیم. لطفا ما را از نظرات سازنده خود بی بهره نگذارید. و در صورتی که این مطلب مفید بوده با اشتراک گذاریِ آن ما را در ادامه راهمان یاری نمایید.

@import url(https://www.bitschool.ir/wp-content/plugins/siteorigin-panels/css/front-flex.min.css); #pgc-1448-0-0 { width:100%;width:calc(100% – ( 0 * 30px ) ) } #pl-1448 .so-panel { margin-bottom:30px } #pl-1448 .so-panel:last-child { margin-bottom:0px } @media (max-width:780px){ #pg-1448-0.panel-no-style, #pg-1448-0.panel-has-style > .panel-row-style { -webkit-flex-direction:column-reverse;-ms-flex-direction:column-reverse;flex-direction:column-reverse } #pg-1448-0 .panel-grid-cell { margin-right:0 } #pg-1448-0 .panel-grid-cell { width:100% } #pl-1448 .panel-grid-cell { padding:0 } #pl-1448 .panel-grid .panel-grid-cell-empty { display:none } #pl-1448 .panel-grid .panel-grid-cell-mobile-last { margin-bottom:0px } }
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل