نماد سایت مدرسه بیت

سایت بررسی کلمات کلیدی بیشتر جستجو شده در گوگل

آنالیز کلمات کلیدی سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 16 میانگین: 5]

سایت آنالیز کلمات کلیدی

بررسی کلمات کلیدی بیشتر جستجو شده در گوگل

یکی از دغدغه های وبمستران و مدیران سایتها، اطلاع از کلمات کلیدی مرتبط با سایتی ست که درحال مدیریت آن هستند. بطور مثال شما در حال مدیریت یک سایت با موضوع طراحی وب سایت هستید. مسلما به عنوان یک انسان، اشتباه در انتخاب کلمات کلیدی خواهید داشت. و یا اینکه تمام کلمات کلیدی مناسب در برهه های زمانی مختلف به یاد شما نخواهد آمد.

برای مشاهده ادامه مطلب سایت بررسی کلمات کلیدی کلیک کنید

سرویس بررسی کلمات کلیدی رایج در گوگل

How can analyze google search results for master keywords?
 

استفاده از سرویسی که با توجه به کلمه کلیدی اصلی، عبارات بیشتر جستجو شده در گوگل را به ما اطلاع دهد، می تواند کمک بزرگی به بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده شده در سایت کند.

ما در این مطلب قصد معرفی یک وب سایت برای بهینه سازی کلمات کلیدی در سایت شما را داریم. سرویس وب سایت keywordtool به عنوان یک ابزار کامل برای مدیریت کلمات کلیدی بیشتر استفاده شده در گوگل است.

معرفی سرویس کلمات کلیدی

شما در این سایت، طبق تصاویر مطلب (ما در اینجا از عبارت تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده ایم)، می توانید کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید. همینطور موتور جستجوی مدنظر خود، مثلا گوگل انگلیسی، و زبان مرورگر مدنظر خود را انتخاب کنید. و سپس اقدام به گرفتن نتیجه کنید.

اگر درست انجام داده باشید، نتایج مرتبط به عبارت کلیدی اصلی وارد شده بصورت یک لیست جامع نمایان خواهد شد. و این دقیقا نتیجه ایست که هر وب مستر برای بهینه سازی کلمات کلیدی خود نیاز دارد.

سرویس بهینه سازی کلمات کلیدی

یکی از مزایای قابل توجه این سایت، امکان خروجی دیتا به فایل های پشتیبانی شده توسط اکسل و مهمتر از آن سازگاری کامل این خروجی بطور پیشفرض با نوع کاراکترهای زبان فارسی است.

این سایت بررسی کننده کلمات کلیدی معمول و جستجو شده، تا تعداد محدود ( و البته نه کم ) سرویس خود را بطور رایگان ارائه می دهد ولی برای کسب نتایج کامل تر، مانند ارزش دلاری هر کلمه در گوگل ادوردز، یا چند برابر شدن نتایج بررسی کلمات کلیدی، می توانید یکی از سرویس های تجاری این سایت را خریداری کنید تا ابزار کاملی برای بررسی کلمات کلیدی و نتیجتا بهینه سازی سایت خود به همراه داشته باشید.

خروجی اکسل از کلمات کلیدی سایت

نام Keyword Tool یا همان ابزار کلمه کلیدی، به معنای واقعی برازنده این سایت مفید است.

ما در مطالب قبلی نیز، اشاره ای به پیشنهادات کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما از سمت گوگل داشته ایم. برای مشاهده نتایج پیشنهادی گوگل کلیک کنید.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل