نماد سایت مدرسه بیت

سایت ساز رایگان WIX یک سایت حرفه ای طراحی کنید

سایت ساز رایگان WIX
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.8]

دنیای طراحی وب هر روز در حال پیشرفت است و دنیا  به سمت سایت سازهای رایگان و حرفه ای میرود که افراد بدون اینکه دانش برنامه نویسی داشته باشند بتوانند سایت و یا وبلاگ شخصی خودشان را بسازند.

بدون هیچ دانش برنامه نویسی با سایت ساز WIX وبلاگ و سایت شخصی خود را بسازید

یکی از این سایت سازهای رایگان که امروزه مطرح شده است ویکس است. که یک سایت ساز کاملا حرفه ای و به روز با امکاناتی که اکثر آنها رایگان است در اختیار کاربران قرار گرفته است. اکه البته درست مانند سایت سازهای دیگر و یا cms ها امکانات خاص را با دریافت هزینه اندکی در اختیار طراحان قرار میدهند.

برای استفاده از این سایت ساز میتوانید وارد سایت https://www.wix.com شوید و حساب کاربری خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای بسازید توجه داشته باشید که این سایت ساز به شما هاست رایگان میدهد و شما میتواند با نام پیشنهادی خود سایتتان را فعال کنید و شروع به فعالیت کنید.

توجه داشته باشید که این سایت ساز حرفه ای تعداد زیادی قالب رایگان با فرمت های html5 و css3 در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از این قالبهای شیک و زیبا برای سایت شخصی و وبلاگتان استفاده کنید.

گروه انفورماتیک بیت برای این که شما عزیزان بتوانید دمویی از این سایت ساز داشته باشید اقدام به طراحی یک سایت در wix کرده است که شما میتوانید دموی این سایت را در مشاهده کنید.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Panels_Widget_Button”][/siteorigin_widget]
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل