نماد سایت مدرسه بیت

خطای 404 صفحه یافت نشد

پیغام صفحه یافت نشد

پیغام خطای 404 یعنی سرور متصل می باشد ولی صفحه مورد نظر موجود نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 26 میانگین: 5]

دوست عزیز؛ صفحه مورد نظر برای شما نمایان نشد, ولی این به معنای نبودن صفحه در سایت ما نیست. اگر شما توسط موتورهای جستجو به این صفحه هدایت شده اید، از آنجایی که ما هیچ صفحه ای را پاک نمی کنیم و فقط در صورت نیاز به بهینه سازی کلمات کلیدی می پردازیم, صفحه موردنظر شما قطعا موجود می باشد. شما با جستجوی واژه های کلیدی مدنظر از بخش جستجوی سایت، می توانید مطلب مورد نظر را پیدا کنید.

خطای 404 چیست؟

صفحه 404 چیست؟

این بخش را برای دوستان ناآشنا به محیط اینترنت گذاشتیم. شما وقتی در سایت دنبال صفحه ای می گردید که به هر علتی حذف شده است، معمولا با این پیغام خطا روبرو می شوید. توجه کنید که این پیغام به نشان قطع بودن سایت نیست و اتفاقا سایت کاملا متصل به شبکه ست که توانایی ارائه این پیغام را دارد. اگر سرور به هر علت قطع باشد شما معمولا با پیغام Server Not Found روبرو می شوید.

ما در مطلب دیگری تمام اروررهای مرتبط به سرورها و پیغام های از این قبیل را معرفی خواهیم کرد. ضمنا اکثر سرورها قابلیت شخصی سازی صفحات اینچنینی را دارند و شما می توانید با هر سلیقه ای که می پسندید این صفحه را تغییر دهید.

نکته دیگر اینکه؛ ما هرچه از این صفحه در وب سایت کمتر داشته باشیم از نظر گوگل در جایگاه بهتری قرار خواهیم گرفت. این به این معنا نیست که ما چند صفحه 404 خواهیم داشت؛ بلکه این منظور ماست که لینک های خود را بدقت چک کنید که به صفحه ای که موجود نیست لینک نشود. شما با این کار می توانید صفحات 404 خود را کنترل نمایید.

نکته آخر اینکه؛ برای تمام سیستم های مدیریت محتوا از قبیل وردپرس، جوملا، و … نیز 404 سازهای جالبی داریم که در اسرع وقت آموزش کار با افزونه های اینچنینی را ارائه خواهیم داد.

با امید به اینکه صفحه مفیدی ارائه داده باشیم.

مدیریت سایت - مهندس شبکه های مایکروسافت - طراح وب سایت - توسعه دهنده پلت فرم های تحت وب و ارائه دهنده راهکارهای تجاری مبتنی بر وب
خروج از نسخه موبایل