نماد سایت مدرسه بیت

قالب رزرو هتل و هتل آپارتمان

قالب رزرو هتل و هتل آپارتمان

قالب رزرو هتل و هتل آپارتمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

قالب وردپرس هتل و هتلداری که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و کاملا فارسی شده که تمام افزونه های مورد نیاز برای یک هتل را دارد.

این قالب حرفه ای داری افزونه بوکینگ مخصوص رزرو آنلاین هتل و اتاق است و خیلی راحت میتوانید اتاق با مشخصات شخصی سازی شده خود مدیریت کنید تعداد اتاقهای خالی را مشخص کنید و تمام امکانات را به هتل اضافه کنید و امکان این را دارد که بر اساس تاریخ و تعداد مسافران اتاق مورد نظر به مخاطب شما را معرفی کند.

در سیستم مدیریت هتل میتوانید تمام خدمات هتل را مدیریت کنید. در این سیستم میتوانید تعداد بینهایت اتاق با بینهایت امکانات همراه با عکس و سایر توضیحات اضافه کنید.

سایت آماده هتلداری دارای افزونه گالری تصویر است که بینهایت تصویر را میتوانید در این گالری آپلود کنید که میتوانید با توجه به دسته بندی مورد نظر خودتان تصاویر را جدا کنید مثلا عکس های مرتبط با اتاقها و یا عکسهای مرتبط با مکانهای دیدنی .

افزونه گالری ویدیو یکی دیگر از امکانات این قالب فارسی شده وردپرس است که شما را قادر میسازد گالری ویدیو را به امکانات سایتتان اضافه کنید و با توجه به نیازتان بی نهایت ویدیو اضافه کنید.

امکان ایجاد بینهایت فرم مرتبط با هتل از جمله فرم ارتباط با مدیریت هتل، فرم استخدام، فرم درخواست مشتری و … را دارید.

گروه انفورماتیک بیت تمامی امکاناتی که مورد نیاز است برای یک سایت هتل داری و حتی یک سایت مناسب آژانس مسافرتی را با رنگ ویژه این شغل همه را در قالب هتلداری مجد برای شما فراهم آورده است.

این قالب زیبا از نظر محتوایی کاملا برای سئو بهینه شده است و شما با افزونه نصب شده برای سئو میتوانید اطلاعات شخصی خود را جایگزین کنید.

از جمله امکانات این قالب می توان موارد زیر را به اختصار نام برد:

برای مشاهده دموی این قالب لطفا روی لینک قالب حرفه ای هتل و هتلداری کلیک کنید.

مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل