نماد سایت مدرسه بیت

افزونه اصلاح لینک های شکسته در وردپرس

افزونه حذف لینک های شکسته وردپرس
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 16 میانگین: 5]

تصحیح لینک های شکسته در وردپرس

افزونه بررسی لینک های شکسته در وردپرس

افزونه Broken Links Checker یا بررسی کننده لینک های شکسته در وردپرس، با جستجو و بررسی مطالب، برگه ها، محصولات، کامنت ها و … سراسر وب سایت وردپرسیِ شما، لینک های بدون مقصد و تخریب شده را پیدا کرده و گزارش داده و با رابط کاربری مناسب امکان اصلاح یا نادیده گرفتن آنها را در اختیار کاربر می گذارد تا با یک کلیک امکان ویرایش آنها را داشته باشید و نیازی به باز کردن مطلبِ آن لینک نداشته باشید. سرعت کار با افزونه بسیار بالاست و براحتی می توانید تعداد لینک های بالا را در زمان کم اصلاح کنید. همینطور امکان جستجوی اتوماتیک و ارسال گزارش های زمان بندی شده به ایمیل مدیریت سایت را نیز دارید.

دقت داشته باشید که یکی از پارامترهای مهم سئو نبودنِ لینک های بدون مقصد یا لینک های شکسته در وب سایت شما می باشد. بنابراین این افزونه یکی از پلاگین های کاربردی سئو نیز به حساب می آید و از محبوبیت بالایی در بین افزونه های سئو برای وردپرس برخوردار است.

در ادامه با مشاهده تصاویر زیر و مطالعه توضیحات آنها بیشتر با این افزونه آشنا می شوید.

در لیست نتایج، مطابق تصویر بالا، می توانید لینک هایی که به دلیل فعال نبودن سرور آن Server Not Found یا ارور 500 خرابی سرور داخلی internal server error یا دسترسی ممنوه 403 Forbidden را مشاهده و اقدام به ویرایش یا مدیریت آن نمایید

در تصویر فوق مشاهده می نمایید که این افزونه می تواند در تمام بخش های سایت اقدام به جستجوی لینک ها نماید. این ویژگی توسط مدیر سایت قابل انتخاب است.

تعداد لینک های شکسته یافته شده در تصویر نمونه بالا را می توانید مشاهده نمایید. همینطور می توانید در بخش ارسال نوتیفیکیشن، ایمیل خود را وارد نمایید تا در صورت مشاهده لینک های شکسته در جستجوی اتوماتیک برای شما هشدار داده شود.

یکی از امکانات این افزونه مدیریت لینک های ریدایرکت شده 301 می باشد که سهم مهمی در کیفیت ارزش سئوی وب سایت شما دارد.

مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل