نماد سایت مدرسه بیت

هاست رایگان بدون تبلیغات و نامحدود با رابط کاربری سی پنل

هاست رایگان بدون تبلیغات

هاست رایگان سی پنل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]

هاست رایگان بدون تبلیغات

خیلی از کاربران در رده های آماتور و حرفه ای، به واسطه های مختلفی نیازمندِ یک هاست آزمایشی برای توسعه دادن افزونه ها و اپلیکیشن های خود یا … می شوند. در این میان سرویس های مختلف ابری و رایگان موجودند که بعضا یا پس از مدتی منقضی شده و یا محدودیت های آپلود فایل و … دارند. البته یک مشکل دیگر هم وجود دارد که اکثرا ویستاپنل یا دایرکت ادمین هستند و فاقد رابط کاربری cPanel می باشند (که محبوبترین رابط کاربری وب هاست است)

در این مطلب قصد داریم سرویس دهنده ی معتبر Googie Host را معرفی کنیم که با ویژگیهای خاصِ خود محبوبیت بالایی را پیدا کرده است.

ویژگی هایی از قبیل آخرین نسخه رابط کاربری سی پنل محبوب، اعطای گواهینامه SSL رایگان، بدون محدودیت، 20گیگابایت فضای رایگان، 200 گیگابایت پهنای باند، استفاده از اپلیکیشن نصب اسکریپت Softaculous با بیش از 300 اسکریپت آماده، همراه با اپلیکیشن پیش فرض کلادفایر Cloudfare برای جلوگیری از حملات معروف DDOS و Brute Force ها و امکانات معمول سایر هاست های سی پنل از ویژگیهاییست که باعث محبوبیتِ گوگیه هاست و به عبارتی باعث ایجاد این پست شده است.

برای ورود به Googie Host و ساخت یک هاست رایگان روی لینک زیر کلیک کنید.

یک هاست رایگان بگیرید
پس از ورود به سایت از بخش Free Hosting وارد صفحه زیر شده و پلن رایگان را انتخاب کنید
در این بخش اقدام به ثبت نام در بخش رایگان کنید
در این بخش نام سایت خود را وارد کنید. دقت کنید که گزینه انتهایی برای دامین رایگان است
در این بخش یک سرویس امنیتی نیز بصورت رایگان می توانید سفارش دهید که توصیه می شود اضافه کنید. توجه داشته باشید در بخش Why do you need this account? باید علت منطقی را درج کنید تا سرویس برای شما فعال گردد.
در این بخش مروری روی سفارش خود نمایید. و برای ادامه سفارش را تایید کنید
برای تایید سفارش خود این مرحله را تایید نمایید
در پایان در صورت اجرای صحیح تمام مراحل شما آدرس دامین سفارش داده شده خود و کد سفارش خود را مشاهده می نمایید
در این مرحله باید منتظر باشید تا سرویس میزبانی وب شما تایید و فعال گردد و از وضعیت Pending به وضعیت Active تغییر خواهد کرد.

شما نیز با درج کامنت زیر همین مطلب که در شبکه های اجتماعیِ ما نیز منتشر می گردد ما را از سایر سرویس هایی که می شناسید آگاه کنید تا سرویس های کاربردی را برای سایر کاربران و همکاران گرامی در وب سایت معرفی کنیم. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

@import url(https://www.bitschool.ir/wp-content/plugins/siteorigin-panels/css/front-flex.min.css); #pgc-24896-0-0 { width:100%;width:calc(100% – ( 0 * 30px ) ) } #pl-24896 #panel-24896-0-0-0 { } #pl-24896 .so-panel { margin-bottom:30px } #pl-24896 .so-panel:last-child { margin-bottom:0px } @media (max-width:780px){ #pg-24896-0.panel-no-style, #pg-24896-0.panel-has-style > .panel-row-style { -webkit-flex-direction:column-reverse;-ms-flex-direction:column-reverse;flex-direction:column-reverse } #pg-24896-0 .panel-grid-cell { margin-right:0 } #pg-24896-0 .panel-grid-cell { width:100% } #pl-24896 .panel-grid-cell { padding:0 } #pl-24896 .panel-grid .panel-grid-cell-empty { display:none } #pl-24896 .panel-grid .panel-grid-cell-mobile-last { margin-bottom:0px } }
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل