نماد سایت مدرسه بیت

ووکامرس چیست ؟کار کردن با بهترین پلاگین تجارت الکترونیک

ووکامرس چیست ؟کار کردن با بهترین پلاگین تجارت الکترونیک

ووکامرس چیست ؟کار کردن با بهترین پلاگین تجارت الکترونیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
آیا میخواهید شروع به فروش محصولتون به صورت آنلاین کنید؟ WooCommerce ووکامرس قطعا بهترین انتخاب شما خواهد بود. ما در این پست به شما میگوییم که ووکامرس چیست و شمارا با مسائلی که برای شروع به کار نیاز است آشنا میکنم. ووکامرس سرویسی است که به شما اجازه میدهد در سایت وردپرسی خود محصول خود را به فروش برسانید. این پلاگین رایگان با امکانات حرفه ای در قسمت افزونه های وردپرس در دسترس شما قرار دارد.

ووکامرس چیست و برای چه استفاده میشود؟

ووکامرس سرویس فروش محصولات است. توسط این سرویس شما میتوانید محصولات دیجیتال و حتی فیزیکی خود را با در نظر گرفتن مالیات به صورت اتوماتیک در یک محیط امن به فروش برسانید. شما کنترل 100 درصد دیتای خودتان را در دست دارید و مزیت این افزونه این است که کاملا رسپانسیو است و پتانسیل هر چیزی را برای سایت شما دارد. ووکامرس تا به حال یکی از بهترین و محبوب ترین پلاگین های تجارت الکترونیک و فروشگاه آنلاین بوده. با اینکه فوق العاده قابل انعطاف و قدرتمند است اما نصب آن خیلی راحت و کار کردن با آن بسیار ساده است طوری که حتی یک فردی که دانش برنامه نویسی هم نداشته باشد خیلی راحت میتواند این پلاگین را نصب و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کند.

نصب ووکامرس نصبی ساده و آسان و یک فروشگاه ساز بی درددسر

نصب افزونه ووکامرس درست به سادگی نصب افزونه های دیگر در وردپرس است خیلی راحت میتوانید آن را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید. برای دانلود کردن این افزونه میتوانید در مدیریت سایت وردپرس خود افزودن افزونه مراجعه کنید و خیلی راحت نصب و استفاده کنید. در عرض چند دقیقه این افزونه جادویی نصب میشود و تمام نیازهایی که یک فروشگاه دارد را از جمله پرداخت و حمل و نقل را مرتفع میکند.

ویژگی های قدرتمند ووکامرس

تعدادی از ویژگی های ووکامرس را تیتر وار برای شما آورده ایم: 1- فروش محصولات هر محصولی از جمله دیجیتال و فیزیکی 2- اضافه کردن تعداد نامحدود عکس برای هر محصول 3- اضافه کردن دسته، برچسب، ویژگی های خاص مثل رنگ و اندازه برای فیلترینگ و جستجوی بهتر 4- نمایش رتبه بندی محصول 5- سفارشی سازی فروشگاه با زبان و ارز دلخواه 6-مرتب سازی محصولات بر اساس رتبه بندی، محبوبیت، نوآوری، قیمت و ویژگی 7- قراردادن پرداخت برای هر محصول 8- مکان جغرافیایی مشتریان را به طور اتوماتیک شناسایی و هزینه حمل و نقل را با مالیات محاسبه میکند. 9-انواع پرداخت را مشخص میکنید اتصال مستقیم به درگاه بانکی و یا پی پال و یا پرداخت درب منزل را مشخص میکنیم. 10- تنظیم گزینه های حمل و نقل بر اساس مکان مشتری 11- مدیریت تمام سفارشات مشتریان فقط با یک کلیک به نظر شما این ویژگی ها تمام نیازهایی که یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد را شامل نمیشود؟ البته این ویژگی ها خیلی بیشتر و هر روز بیشتر و بهتر میشود. پس خیلی راحت میتوانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید فقط با داشتن یک هاست و دامین و نصب یک وردپرس و یک قالب مورد تاییدتان و نصب افزونه ووکامرس، خیلی راحت میتوانید تمام خواسته های خودتان در این فروشگاه پیاده سازی کنید. البته قابل توجهتون باشد که نصب ووکامرس و راه اندازی یک فروشگاه به طور کامل در پکیج های آموزشی مدرسه بیت در دسترس شما عزیزان است که خیلی راحت میتوانید این پکیج را تهیه و فروشگاه آنلاین خودتان را با بیترین و بهترین امکانات راه اندازی کنید.
مدیر محتوای سایت در گروه انفورماتیک بیت
مدیر محتوای سایت های گروه انفورماتیک بیت - کارشناس مدیریت آی تی - علاقه مند به تکنولوژی های نوین طراحی وب سایت - محقق امنیت پایگاه های داده
خروج از نسخه موبایل